×

بازی با اعداد و ارقام به روش شهرداری آستانه اشرفیه

  • کد نوشته: 85155
  • ۱۴۰۱-۱۰-۱۸
  • 202 بازدید
  • ۰
  •   صبح ۱۷ دی ۱۴۰۱ نشست خبری شهردار آستانه‌اشرفیه با اصحاب رسانه در سالن جلسات شهرداری برگزار شد. به گزارش گیل و دیلم به نقل از گیل آمارد ، در این نشست “علی مقصودی” شهردار آستانه اشرفیه ابتدا بیان گزارش عملکرد یک ساله خود پرداخت در پایان خبرنگاران حاضر در جلسات سوالات خود را مطرح […]

  •  

    صبح ۱۷ دی ۱۴۰۱ نشست خبری شهردار آستانه‌اشرفیه با اصحاب رسانه در سالن جلسات شهرداری برگزار شد.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از گیل آمارد ، در این نشست “علی مقصودی” شهردار آستانه اشرفیه ابتدا بیان گزارش عملکرد یک ساله خود پرداخت در پایان خبرنگاران حاضر در جلسات سوالات خود را مطرح کردند .

    در این جلسه خبرنگار گیل آمارد با مطرح کردن این موضوع که شهرداری آستانه اشرفیه تنها شهرداری در استان گیلان بود که در دهه فجر و هفته دولت هیچ پروژه ای برای افتتاح نداشت دلیل آن چیست؟ آیا برای دهه فجر امسال پروژه ایی برای افتتاح دارد؟

    مقصودی در پاسخ به خبرنگار گیل آمارد گفت : الزامی برای قرار دادن پروژه ها در تاریخ های رسمی برای افتتاح نداریم اگر ادارات دولتی با شهرداری همکاری لازم را داشتند می توانستیم افتتاح ایستگاه آتش نشانی شماره ۲ آستانه اشرفیه را در برنامه دهه فجر سال گذشته داشته باشیم .

    از موارد دیگر که شهردار آستانه اشرفیه به آن اشاره کرد موضوع بودجه بود که گفت: تاکنون بیش از ۶۶ درصد بودجه پیش‌بینی‌شده تحقق‌یافته است و تا پایان سال پیشنهاد ممتم بودجه ۱۰۰ میلیارد تومانی را به شورا ارائه کرده ایم و منتظر جلسه شورا هستیم .

    که با یک جستجو در تاریخ ۳۰ تیر ۱۴۰۱ مقصودی در جلسه شورا شهر آستانه اشرفیه عنوان داشت : در چهار ماه سال جدید نسبت مشابه به سال گذشته درآمد شهرداری بیش از نود درصد افزایش داشته اظهار داشت: موفق شدیم در ۱۲۰ روز بیش از ۸۳ درصد بودجه تحقق یابد و این موضوع این را می رساند که ما در سال جاری می توانیم بیش از دو برابر بودجه پیش بینی شده محقق کنیم .و این افزایش درآمد قطعا به ما کمک خواهد کرد تا پروژه پل تا پل و سایر پروژه ها بر زمین ماند انجام دهیم.

    که صوت جلسه مذکور هم برای صحت ادعا موجود می باشد.

    و در متنی که پرتال شهرداری گذاشته شده ،گفته شد: شهردار آستانه اشرفیه درآمد شهرداری در ۱۲ ماه گذشته را ۶۳۹ میلیارد ۹۷۲ میلیون و ۳۵۲ هزار و ۴۱۵ ریال اعلام نمود و با اشاره به عملکرد واحد های درآمد، نوسازی و صنفی شهرداری آستانه اشرفیه تصریح کرد: در ۱۲ماه اخیر وصولی عوارض واحد درآمد بالغ بر ۵۶۰ میلیارد ریال ، وصولی عوارض واحد نوسازی بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال (افزایش ۱۰۰ درصدی نسبت به مشابه یک سال قبل) و وصولی عوارض واحد صنفی بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال (افزایش ۱۰۰ درصدی نسبت به مشابه یک سال قبل) بوده است.

    لازم به ذکر است بودجه پیش بینی شده سال جاری شهردار ۷۲۰میلیارد ریال است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=85155

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *