×

باقری خطیبانی به سمت سرپرست دبیرخانه مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گیلان منصوب شد

  • کد نوشته: 58368
  • ۱۳۹۹-۰۴-۰۵
  • 80 بازدید
  • ۰
  • با حکم استاندار گیلان ، سرپرست دبیرخانه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان منصوب شد. به گزارش گیل و دیلم ، با حکم ارسلان زارع استاندار و رئیس کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، محمود باقری خطیبانی بعنوان سرپرست دبیرخانه منصوب شد. […]

    باقری خطیبانی به سمت سرپرست دبیرخانه مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گیلان منصوب شد
  • با حکم استاندار گیلان ، سرپرست دبیرخانه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان منصوب شد.

    به گزارش گیل و دیلم ، با حکم ارسلان زارع استاندار و رئیس کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، محمود باقری خطیبانی بعنوان سرپرست دبیرخانه منصوب شد.

    در متن حکم صادره از سوی استاندار گیلان آمده است:

     جناب آقای محمود باقری خطیبانی

     سلام علیکم

     باتوجه به سوابق تجربی و اجرایی شما، به موجب این حکم سرپرستی دبیرخانه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان به عهده شما محول می شود.

     امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از تجربیات و توانمندی های افراد لایق و شایسته در انجام وظایف محوله و در اجرای سیاست ها و اهداف دولت تدبیر و امید موفق و موید باشید.

     گفتنی است پیش از این امیر مرادی دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان بود که اینک به عنوان مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان مشغول خدمت است

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=58368

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *