×

با انتقاد از عدم پاسخگویی رستم قاسمی؛ نماینده مجلس: وزیر راه از زمان بازداشت بازرس ویژه‌اش، روی تخت افتاده است

  • کد نوشته: 81210
  • ۱۴۰۱-۰۶-۱۲
  • 137 بازدید
  • ۰
  • چندی پیش معاون پارلمانی رییس جمهور درباره بازداشت اخیر یکی از مسوولان وزارت راه گفته بود: با هر فرد متخلفی در هر وزارتخانه و دستگاهی برخورد خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس در واکنش به بازداشت مشاور و بازرس ویژه وزیر راه […]

    با انتقاد از عدم پاسخگویی رستم قاسمی؛ نماینده مجلس: وزیر راه از زمان بازداشت بازرس ویژه‌اش، روی تخت افتاده است
  • چندی پیش معاون پارلمانی رییس جمهور درباره بازداشت اخیر یکی از مسوولان وزارت راه گفته بود: با هر فرد متخلفی در هر وزارتخانه و دستگاهی برخورد خواهد شد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس در واکنش به بازداشت مشاور و بازرس ویژه وزیر راه و شهر سازی نوشت: رستم قاسمی باید پاسخ گوی سوالات و ابهامات مردم و نمایندگان باشد.

    مطهری در توئیتی در این باره نوشت: رستم قاسمی از زمان بازداشت مشاور و بازرس ویژه اش، به جای اینکه پاسخگوی ابهامات باشد روی تخت افتاده است. این درست نیست.

    وی افزود: باید بلند شود و پاسخ گوی سوالات و ابهامات مردم و نمایندگان باشد.

    گفتنی است چندی پیش معاون پارلمانی رییس جمهور درباره بازداشت اخیر یکی از مسوولان وزارت راه گفته بود: با هر فرد متخلفی در هر وزارتخانه و دستگاهی برخورد خواهد شد. افراد دیگری هم بوده‌اند که وقتی تخلف آن‌ها برای دولت مشخص شده، برکنار شده اند و دستگیری این فرد ربطی به اینکه رستم قاسمی در محل کار حاضر نشده، ندارد و او همانطور که گفتم به علت مشکل جسمی به طور موقت در دفتر حاضر نشده، اگر چه در همین حال هم کار‌ها را پیگیری کرده است

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=81210

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *