×

با برگزاری جلسه انتخاب هیات رئیسه؛ موسی زنجانخواه رییس شورای شهر انزلی شد+ اعضای هیات رئیسه

  • کد نوشته: 59583
  • ۱۳۹۹-۰۵-۱۳
  • 327 بازدید
  • ۰
  • در یکصدوچهاردهمین جلسه شورای اسلامی شهر بندرانزلی، موسی زنجانخواه با ۶ رای به عنوان رئیس شورا انتخاب شد. به گزارش گیل و دیلم، در یکصدوچهاردهمین جلسه شورای اسلامی شهر بندرانزلی به موجب تبصره ماده۳ وماده ۱۸ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران شهربندرانزلی به ریاست آقای هادی حیدری در ساعت ۱۹ […]

    با برگزاری جلسه انتخاب هیات رئیسه؛  موسی زنجانخواه رییس شورای شهر انزلی شد+ اعضای هیات رئیسه
  • در یکصدوچهاردهمین جلسه شورای اسلامی شهر بندرانزلی، موسی زنجانخواه با ۶ رای به عنوان رئیس شورا انتخاب شد.

    به گزارش گیل و دیلم، در یکصدوچهاردهمین جلسه شورای اسلامی شهر بندرانزلی به موجب تبصره ماده۳ وماده ۱۸ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران شهربندرانزلی به ریاست آقای هادی حیدری در ساعت ۱۹ روزیکشنبه ۱۲ مرداد درمحل شورا تشکیل و اعضای هیات رییسه آخرین سال دوره پنجم شورای شهر انزلی انتخاب شدند.

    برای انتخاب ریاست شورا، موسی زنجانخواه کاندید شدند که پس از رای گیری مخفی بعمل آمده، زنجانخواه با ۶ رای به عنوان رئیس شورا انتخاب شد.

    همچنین برای نایب رئیسی هادی حیدری و مه سیما نصیری کاندید شدند که نصیری ۲رای و هادی حیدری ۴ رای کسب کرد که حیدری بعنوان نایب رئیس انتخاب شد. برای پست منشی کسی کاندید نگردید و پس از رای گیری مخفی بعمل آمد شعبان جعفری ۲رای و مه سیما نصیری ۲رای برای پست منشی رای کسب کرد و ۲ رای سفید نیز داده شد که جعفری و خانم نصیری اعلام کردند که برای این پست کاندیدا شده و این پست را قبول نکردند و برای سمت خزانه دار تهمتن وکیل منفرد کاندید شد که باکسب ۴رای و۳ رای سفید به عنوان خزانه دار انتخاب شدند و برای پست سخنگو نیز ابراهیم برفچالانی کاندید شدندکه با۴ رای و ۲ رای سفید بعنوان سخنگو با رای مخفی برای مدت یکسال انتخاب شدند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=59583

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *