×

با حضور استاندار گیلان؛ آب سد سفیدرود برای ۱۱۰ هزار هکتار شالیزار استان گیلان رهاسازی شد

  • کد نوشته: 88818
  • ۱۴۰۲-۰۲-۱۹
  • 55 بازدید
  • ۰
  • استاندار گیلان با اشاره به رهاسازی آب سد سفیدرود برای ۱۱۰ هزار هکتار شالیزار استان گفت: آب مورد نیاز شالیزارهای سایر اراضی بخش مرکزی نیز روز جمعه رهاسازی می شود. به گزارش گیل و دیلم ، اسدالله عباسی پیش از ظهر سه شنبه در جریان رهاسازی آب سد سفیدرود برای شالیزارهای استان گیلان اظهار کرد: […]

    با حضور استاندار گیلان؛ آب سد سفیدرود برای ۱۱۰ هزار هکتار شالیزار استان گیلان رهاسازی شد
  • استاندار گیلان با اشاره به رهاسازی آب سد سفیدرود برای ۱۱۰ هزار هکتار شالیزار استان گفت: آب مورد نیاز شالیزارهای سایر اراضی بخش مرکزی نیز روز جمعه رهاسازی می شود.

    به گزارش گیل و دیلم ، اسدالله عباسی پیش از ظهر سه شنبه در جریان رهاسازی آب سد سفیدرود برای شالیزارهای استان گیلان اظهار کرد: آب این سد برای ۱۱۰ هزار هکتار شالیزار در بخش‌های مختلف استان از جمله فومنات، سراوان، امامزاده هاشم و سنگر رهاسازی شد.

    استاندار گیلان ادامه داد: آب مورد نیاز شالیزارهای سایر اراضی بخش مرکزی نیز روز جمعه رهاسازی و آبرسانی می‌شود.

    وی با اشاره به کمبود بارش‌ها و خشکسالی‌های پیش بینی شده بیان کرد: قرارگاه جهادی مدیریت آب زراعی با هدف مدیریت بهینه مصرف آب و رفع نگرانی‌های کشاورزان در این زمینه تشکیل شده و در تلاش هستیم که سال زراعی جاری را با کمترین تنش پشت سر بگذاریم.

    عباسی با بیان اینکه دهیاران، بخشداران و فرمانداران اعضای قرارگاه جهادی مدیریت آب زراعی استان هستند، افزود: چنانچه کشاورزان مشکل یا سئوالی در خصوص نحوه توزیع آب داشتند می‌توانند از طریق این افراد مسئله خود را پیگیری کنند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=88818

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *