×

با حضور دکتر نوبخت؛ ۳ کیلومتر و ۲۰۰ متر از آزادراه رشت – قزوین افتتاح شد

  • کد نوشته: 13563
  • ۱۳۹۵-۱۲-۲۶
  • 42 بازدید
  • ۰
  • با حضور سخنگوی دولت در شهرستان رودبار ۳ کیلومتر و ۲۰۰ متر از باقیمانده مسیر آزاد‌راه رشت – قزوین به طور رسمی به بهره‌برداری رسید. به‌ گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، دکتر محمدباقر نوبخت در مراسم افتتاح پروژه ۳ کیلومتر و ۲۰۰ متر آزادراه رشت – قزوین در شهرستان رودبار، ضمن قدردانی از تلاش […]

    با حضور دکتر نوبخت؛  ۳ کیلومتر و ۲۰۰ متر از آزادراه رشت – قزوین افتتاح شد
  • با حضور سخنگوی دولت در شهرستان رودبار ۳ کیلومتر و ۲۰۰ متر از باقیمانده مسیر آزاد‌راه رشت – قزوین به طور رسمی به بهره‌برداری رسید.

    به‌ گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، دکتر محمدباقر نوبخت در مراسم افتتاح پروژه ۳ کیلومتر و ۲۰۰ متر آزادراه رشت – قزوین در شهرستان رودبار، ضمن قدردانی از تلاش دست اندکاران این پروژه اظهار کرد: افتتاح این پروژه همزمان با ایام سفرهای نوروزی تردد آسان را برای مردم و میهمانان میسر می کند.

    سخنگوی دولت تسهیل در عبور و مرور را یکی از زمینه های رونق اقتصادی هر منطقه دانست و تصریح کرد: برای رونق اقتصادی مردم منطقه آمادگی حمایت مالی از طرح های پیشنهادی را داریم.

    وی افتتاح کامل پروژه آزادراه رشت – قزوین را عامل تحول منطقه دانست و گفت: البته تحول بزرگ تر برای گیلان با بهره برداری از راه آهن قزوین – رشت در بهار ۹۶ رقم خواهد خورد.

    رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور همچنین از پرداخت اعتبارات نقدی پروژه طی روزهای آینده خبر داد و عنوان کرد: حقوق کارمندان به موقع پرداخت می شود.

    به گزارش گیل و دیلم، دکتر نوبخت همچنین از پروژه احداث راه‌آهن رشت – قزوین بازدید و بر اتمام این پروژه تا پایان فعالیت دولت یازدهم تاکید کرد.

    برای ساخت این مسیر که یکی از گلوگاه های مهم ترافیکی شمال کشور است ۱۸۰ میلیارد تومان هزینه شده و ۸ کیلومتر دیگر آزادراه رشت – قزوین در دست ساخت است.
    منبع:ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=13563

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *