×

توصیه باهنر به اصلاح‌طلبان:
با لیست اعتدالیون در انتخابات شرکت کنید

  • کد نوشته: 96476
  • ۱۴۰۲-۱۰-۰۵
  • 89 بازدید
  • ۰
  • محمدرضا باهنر گفت: من خودم سیاسی هستم و طبیعی است که از لیست اصلاح‌طلبان دفاع نکرده و تبلیغی هم برایشان انجام ندهم. ورود اطلاح‌طلبان با لیست یا ورود اعتدالیون با لیست را برای مشارکت خوب می‌دانم....
    با لیست اعتدالیون در انتخابات شرکت کنید
  • به گزارش گیل و دیلم ، محمدرضا باهنر گفت: من خودم سیاسی هستم و طبیعی است که از لیست اصلاح‌طلبان دفاع نکرده و تبلیغی هم برایشان انجام ندهم. ورود اطلاح‌طلبان با لیست یا ورود اعتدالیون با لیست را برای مشارکت خوب می‌دانم.

    بخش‌های مهم این مصاحبه را در ادامه می‌خوانید:

    شورای نگهبان باید با سعه‌صدر بیشتری صلاحیت‌ها را مورد بررسی قرار دهد. هر مقدار که تعداد نامزدهای انتخاباتی بیشتر باشند، قاعدتاً می‌تواند روی قضیه مشارکت تأثیر مثبت بگذارد و مشارکت را بالا ببرد.

    جریان‌های مختلف سیاسی و افرادی که در ساحت سیاست فعال هستند، هنوز عده‌ای از این افراد ثبت‌نام نکرده‌اند ولی آنهایی هم که ثبت‌نام کرده‌اند حتی جریانات وابسته به اصلاح‌طلبان و حزب اعتدالیون باید بتوانند لیست‌های قوی را عرضه بدارند. مشارکت با یک رقابت جدی می‌تواند کلید بخورد و مثمر‌ثمر شود.

    من خودم سیاسی هستم و طبیعی است که از لیست اصلاح‌طلبان دفاع نکرده و تبلیغی هم برایشان انجام ندهم. ورود اطلاح‌طلبان با لیست یا ورود اعتدالیون با لیست را برای مشارکت خوب می‌دانم

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=96476

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *