×

فرمانده انتظامی استان گیلان:
با ناقضان قانون حجاب و عفاف در چهارچوب قانون برخورد می‌شود

  • کد نوشته: 100938
  • ۱۴۰۳-۰۱-۲۵
  • 23 بازدید
  • ۰
  • فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به آغاز طرح عفاف و حجاب در گیلان همزمان با سراسر کشور گفت: بر اساس قانون از فردا با ناقضان قانون حجاب و عفاف در چهارچوب قانون برخورد می‌شود....
    با ناقضان قانون حجاب و عفاف در چهارچوب قانون برخورد می‌شود
  • به گزارش گیل و دیلم ، سردار عزیزالله ملکی فرمانده انتظامی گیلان امشب در گفت و گو با سیمای مرکز گیلان با اشاره به آغاز طرح عفاف و حجاب در گیلان همزمان با سراسر کشور اظهار کرد: بر اساس قانون از فردا با ناقضان قانون حجاب و عفاف در چهارچوب قانون برخورد می‌شود.

    وی با تأکید بر لزوم توجه به رعایت حجاب و شئونات اسلامی در گیلان گفت: از همه شهروندان محترم به ویژه بانوان گرامی درخواست می‌شود به منظور رعایت قانون و حفظ ارزش‌های اخلاقی و هنجار‌های ملی و مذهبی جامعه، حریم پرحرمت حجاب و عفاف را آنگونه که شایسته است رعایت کنند.

    به گفته فرمانده انتظامی گیلان پلیس با اطمینان از رعایت موازین اخلاقی و حریم عفاف از سوی شهروندان، یادآور می‌شود که با ناقضان قانون حجاب و عفاف در چهارچوب قانون برخورد می‌شود.

    ملکی با بیان اینکه مردم گیلان یکی از ولایتمدارترین استان‌های کشور است، افزود: مردم گیلان حماسه سازان هشت دی سال ۸۸ هستند که در دوران دفاع مقدس نیز هشت هزار شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=100938

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *