×

با هدف توسعه و جذب گردشگری ورزشی؛ سایت ورزش های هوایی بندرکیاشهر راه اندازی شد

  • کد نوشته: 37378
  • ۱۳۹۷-۰۷-۲۰
  • 87 بازدید
  • ۰
  • محمودی سایت امیرکیاسر بندرکیاشهر را برای انجام پرواز های پاراموتور و پاراگلایدر مستعد خواند و افزود: در حال حاضر تعداد ۱۰۰ خلبان تحت پوشش کمیته ورزش های هوایی گیلان در این استان فعالیت دارند. به گزارش گیل و دیلم ،رییس کمیته ورزش های هوایی استان گیلان عصر سه شنبه در حاشیه راه اندازی این سایت […]

    با هدف توسعه و جذب گردشگری ورزشی؛  سایت ورزش های هوایی بندرکیاشهر راه اندازی شد
  • محمودی سایت امیرکیاسر بندرکیاشهر را برای انجام پرواز های پاراموتور و پاراگلایدر مستعد خواند و افزود: در حال حاضر تعداد ۱۰۰ خلبان تحت پوشش کمیته ورزش های هوایی گیلان در این استان فعالیت دارند.

    به گزارش گیل و دیلم ،رییس کمیته ورزش های هوایی استان گیلان عصر سه شنبه در حاشیه راه اندازی این سایت گفت: با راه اندازی این سایت، تعداد سایت های ورزش های هوایی استان گیلان به ۳ مورد افزایش یافته است.

    حمید محمودی با اشاره به موقعیت طبیعی و سواحل منطقه امیر کیاسر بندرکیاشهر افزود: طبق نظر بسیاری از کارشناسان پرواز ، منطقه امیر کیاسر به جهت داشتن پتانسیل ویژه طبیعی، استراتژیک و گردشگری یکی از بهترین سایت های پرواز در کشور است.

    وی با اشاره به اینکه به منظور راه اندازی سایت امیرکیاسر بررسی ها و مطالعات لازم کارشناسی با دقت لازم صورت گرفته تصریح کرد: راه اندازی این سایت هوایی با هدف توسعه و جذب گردشگری ورزشی و همچنین کشف و استعدادیابی در زمینه پرورش خلبانهای بومی صورت گرفته است.

    محمودی سایت امیرکیاسر بندرکیاشهر را برای انجام پرواز های پاراموتور و پاراگلایدر مستعد خواند و افزود: در حال حاضر تعداد ۱۰۰ خلبان تحت پوشش کمیته ورزش های هوایی گیلان در این استان فعالیت دارند.

    وی تصریح کرد: تا ۵ سال قبل، علاقه مندان ورزش های هوایی در این استان برای شرکت در دوره های آموزشی مجبور بودند تا به استان های دیگر کشور مراجعه کنند و این در حالی است که این استان در زمینه پرورش خلبان های پاراگلایدر و پراموتور از استعدادهای خوبی برخوردار بوده و مربیان توانمندی نیز در گیلان فعالیت دارند.

    محمودی در ادامه انجام ورزش هایی هوایی را مهیج و پرنشاط خواند و افزود: استفاده از تجهیزات مناسب ،کنترل لوازم، آموزش حرفه ای و پرواز در شرایط خوب جوی از نکات مهمی است که باید در انجام این ورزش به آن توجه شود، ضمن آنکه پرواز با پاراگلایدر و پاراموتور در مقایسه با دیگرورزش های هوایی از خطرات بسیار کمتری برخوردار است.

    وی یادآور شد: انجام پرواز با پاراگلایدر و پراموتور نیاز به احداث تاسیسات و بنایی نداشته و به همین جهت در این رشته های ورزشی هیچگونه آسیبی به طبیعت و محیط زیست وارد نمی شود.

    وی ضمن قدردانی از همکاری و حمایت های مسئولان شهرستان آستانه اشرفیه گفت: امیدواریم راه اندازی سایت امیرکیاسر رونق بخش گردشگری این منطقه را به همراه داشته باشد.

    محمودی همچنین افزود: تا قبل از راه اندازی سایت امیرکیاسر بندرکیاشهر ، دو سایت طالش و رودبار در گیلان راه اندازی و فعالیت داشته اند.

    فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه نیز پس از انجام یک پرواز آزمایشی در این سایت در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت: سواحل همواره نقشی موثر در توسعه بخش گردشگری و رونق اقتصادی دارند.

    رحیم حیدری ضمن تاکید بر اینکه بایستی از تمام ظرفیت های موجود در سواحل در جهت جذب توریست استفاده شود تصریح کرد: این امر لزوم توجه به توسعه بخش گردشگری ورزشی در سواحل دریایی این شهرستان را بیشتر می کند.

    وی راه اندازی سایت امیرکیاسر را در رونق اقتصادی و همچنین توسعه بخش گردشگری این شهرستان مهم دانست و گفت: بدون تردید با راه اندازی این سایت شاهد تحولات خوبی در جهت جذب توریست خواهیم بود.

    حیدری پرواز را ورزشی پرنشاط و شادی بخش عنوان و تصریح کرد: کلیه مسئولان و همچنین اعضای شورای تامین شهرستان با انجام بررسی های لازم حمایت های لازم را از این سایت پرواز خواهند داشت.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=37378

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *