×

براساس مصوبه قرارگاه مدیریت جهادی گاز گیلان انجام می شود؛ استمرار کاهش ساعت کاری ادارات تا روز چهارشنبه/ امتحانات دانشگاه‌ها برگزار می‌شود

  • کد نوشته: 85387
  • ۱۴۰۱-۱۰-۲۵
  • 74 بازدید
  • ۰
  • شروع ساعت کاری ادارات تا روز چهارشنبه ساعت ۸:۳۰ دقیقه و پایان آن ۱۲:۳۰ دقیقه خواهد بود و فعالیت آموزشی مدارس و مراکز آموزش عالی و دانشگاه های استان نیز به صورت غیرحضوری است. به گزارش گیل و دیلم ، براساس مصوبه پنجمین جلسه قرارگاه مدیریت جهادی گاز استان گیلان و دستور اسدالله عباسی، استاندار […]

    براساس مصوبه قرارگاه مدیریت جهادی گاز گیلان انجام می شود؛ استمرار کاهش ساعت کاری ادارات تا روز چهارشنبه/ امتحانات دانشگاه‌ها برگزار می‌شود
  • شروع ساعت کاری ادارات تا روز چهارشنبه ساعت ۸:۳۰ دقیقه و پایان آن ۱۲:۳۰ دقیقه خواهد بود و فعالیت آموزشی مدارس و مراکز آموزش عالی و دانشگاه های استان نیز به صورت غیرحضوری است.

    به گزارش گیل و دیلم ، براساس مصوبه پنجمین جلسه قرارگاه مدیریت جهادی گاز استان گیلان و دستور اسدالله عباسی، استاندار گیلان شروع فعالیت تمامی ادارات، نهادها، سازمان‌ها و بانک‌های استان تا روز چهارشنبه، ۲۸ دی ماه همچنان ساعت ۸:۳۰ دقیقه و پایان آن ۱۲:۳۰ دقیقه اعلام شده است.

    تمامی دستگاه ها، سازمان ها و نهادهای استان و همچنین شعب بانک های عامل موظفند نسبت به خاموش نمودن تمامی سیستم های گرمایشی و موتورخانه ها، یک ساعت قبل از خروج کارمندان اقدام کنند.

    همچنین در این مصوبه، کلیه فعالیت تمامی مدارس و مراکز آموزش عالی و دانشگاه های گیلان (دولتی و غیردولتی) تا روز چهارشنبه، ۲۸ دی ماه به صورت غیرحضوری خواهد بود.

    براساس این مصوبه امتحانات تمامی مراکز آموزش عالی؛ دانشگاه های سراسری، آزاد اسلامی، پیام نور، غیرانتفاعی ها و دیگر موسسات آموزش عالی در مدت زمانی و مکان محدود به منظور صرفه‌جویی به تشخیص رئیس دانشگاه برگزار می‌شود.

    در این مصوبه تاکید شده است که امتحانات پایه های نهم(داوطلبان آزاد و آموزش از راه دور) و دوازدهم مدارس که به صورت سراسری است، به قوت خود باقی است و راس ساعت مقرر برگزار می شود.

    به منظور پایش عملکرد دستگاه ها و نهادها به مفاد این اطلاعیه، تیم های بازرسی قرارگاه جهادی شرکت گاز تشکیل و تخلفات احتمالی گزارش می شود

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=85387

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *