×

برخورد شدید با رانندگان خاطی در روز ۱۳ فروردین؛ تمام مسیرهای تفرجگاهی گیلان فردا مسدود است

  • کد نوشته: 55759
  • ۱۳۹۹-۰۱-۱۲
  • 93 بازدید
  • ۰
  • رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان از اعمال جریمه نقدی و انتقال خودروها به پارکینگ در محورهای ورودی استان و برخورد شدید با رانندگان خاطی خبر داد و گفت: تمامی مسیرهای تفرجگاهی گیلان فردا مسدود هستند. به گزارش گیل و دیلم به نقل از تسنیم ،سرهنگ حسین محمدپور در گفت‌وگویی از اجرای طرح فاصله‌گذاری […]

    برخورد شدید با رانندگان خاطی در روز ۱۳ فروردین؛ تمام مسیرهای تفرجگاهی گیلان فردا مسدود است
  • رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان از اعمال جریمه نقدی و انتقال خودروها به پارکینگ در محورهای ورودی استان و برخورد شدید با رانندگان خاطی خبر داد و گفت: تمامی مسیرهای تفرجگاهی گیلان فردا مسدود هستند.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از تسنیم ،سرهنگ حسین محمدپور در گفت‌وگویی از اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در محورهای ورودی به استان، اعمال جریمه نقدی ۵۰۰ هزار تومانی و انتقال خودروهای خاطی به پارکینگ خبر داد و اظهار داشت: طبق دستورالعمل‌های صادر شده تمامی مسیرهای تفرجگاهی گیلان فردا ۱۳ فروردین مسدود هستند.

    رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان اجرای محدودیت‌های شدید در جاده‌های ورودی به این استان را در راستای قطع چرخه انتقال ویروس و تحقق تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا مورد تأکید قرار داد و عنوان کرد: خودروهای با پلاک غیربومی که قصد ورود به استان گیلان داشته باشند علاوه بر برگشت دادن اعمال قانون هم می‌شوند.

    محمدپور از ثبت شدن مشخصات خودروهای با پلاک غیربومی در سامانه پلیس راه که نسبت به محدودیت‌های ترافیکی طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در ورودی‌های گیلان بی‌توجه هستند سخن گفت و تصریح کرد: خودروی این دسته از رانندگان پس از بازگشت به محل سکونتشان به مدت یک ماه به پارکینگ منتقل شده و توقیف می‌شوند.

    وی اعمال محدودیت در ترددهای بین شهری استان گیلان توسط پلیس راهور را نیز مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه تردد در این مسیرها تنها برای خودروهای دارای پلاک همان منطقه مجاز است ابراز داشت: اعمال قانون، جریمه و انتقال خودروها به پارکینگ از جمله مواردی است که در حوزه مدیریت ترددهای بین شهری گیلان مورد توجه قرار دارد.

    رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان مسدود بودن کلیه تفرجگاه‌ها، مناطق سیاحتی، زیارتی و گردشگری گیلان در روز ۱۳ فروردین را مورد تأکید قرار داد و گفت: از مردم استان گیلان و عموم هموطنان انتظار داریم به دستورالعمل‌های صادره توجه کافی داشته باشند تا بتوانیم هر چه زودتر از این شرایط بحران خارج شویم.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=55759

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *