×

برقراری پرواز تهران-رشت-تبریز و بالعکس از فرودگاه سردار جنگل رشت

  • کد نوشته: 16852
  • ۱۳۹۶-۰۳-۲۵
  • 75 بازدید
  • ۰
  • با ورود هواپیماهای ATR به ناوگان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، پرواز تهران-رشت- تبریز و بالعکس از روز چهارشنبه ۲۴ خرداد بصورت هفتگی از فرودگاه سردار جنگل رشت راه اندازی شد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مهندس غلامرضا کریم آقایی گفت: با ورود هواپیماهای ATR به ناوگان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، پرواز تهران-رشت- تبریز […]

    برقراری پرواز تهران-رشت-تبریز و بالعکس از فرودگاه سردار جنگل رشت
  • با ورود هواپیماهای ATR به ناوگان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، پرواز تهران-رشت- تبریز و بالعکس از روز چهارشنبه ۲۴ خرداد بصورت هفتگی از فرودگاه سردار جنگل رشت راه اندازی شد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مهندس غلامرضا کریم آقایی گفت: با ورود هواپیماهای ATR به ناوگان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، پرواز تهران-رشت- تبریز و بالعکس از روز چهارشنبه ۲۴ خرداد بصورت هفتگی از فرودگاه سردار جنگل رشت راه اندازی شد.

    مدیرکل فرودگاه گیلان افزود: بر اساس مکاتبه شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی شعبه گیلان، از دیروز پرواز تهران –رشت -تبریز و بالعکس راه اندازی شد و فرودگاه سردار جنگل آمادگی ارایه سرویس های هوانوردی و فرودگاهی را به این پرواز دارد.

    مهندس کریم آقایی همچنین اضافه کرد: این پرواز که از دیروز ۲۴ خرداد آغاز شده است قرار است از این تاریخ هفته ای سه پرواز روزهای مسیر تهران به رشت، رشت به تبریز و بالعکس را تردد نماید.

    منبع:ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=16852

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *