×

بسته شدن پرونده حسین لاهوتی برای تصدی شهرداری کیاشهر با نامه معاون استاندار + سند

  • کد نوشته: 55947
  • ۱۳۹۹-۰۱-۱۸
  • 141 بازدید
  • ۰
  • پرونده حسین لاهوتی برای تصدی شهرداری بندر کیاشهر با نامه رسمی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان بسته شد. به گزارش گیل و دیلم، بعد از کش و قوس های فراوان و اصرار عجیب اکثر اعضای شورای شهر کیاشهر بر انتخاب حسین لاهوتی به عنوان شهردار این شهر ، علی رغم رد مصوبه توسط کمیته تطبیق […]

    بسته شدن پرونده حسین لاهوتی برای تصدی شهرداری کیاشهر با نامه معاون استاندار + سند
  • پرونده حسین لاهوتی برای تصدی شهرداری بندر کیاشهر با نامه رسمی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان بسته شد.

    به گزارش گیل و دیلم، بعد از کش و قوس های فراوان و اصرار عجیب اکثر اعضای شورای شهر کیاشهر بر انتخاب حسین لاهوتی به عنوان شهردار این شهر ، علی رغم رد مصوبه توسط کمیته تطبیق شهرستان ، بالاخره بعد از سه مصوبه و یک نامه رییس شورا اصرار بر انتخاب لاهوتی ،معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری طی نامه ای به شورای شهر بندرکیاشهر پایان این کش و قوس را رسما با رد مصوبه شورای شهر به دلیل عدم داشتن شرایط احراز توسط لاهوتی اعلام و طی دستوری اعلام نمود شورا نسبت انتخاب شهردارجدید اقدام نماید.

    این در حالی است که شهرداری کیاشهر ماههاست پس از خودشاد ،فاقد شهردار بوده و همچنان اصرار اکثریت اعضای شورای شهر برای تصدی حسین لاهوتی در این پست کمی غیر عادی به نظر میرسد! در این راستا در جلسه انتخاب شهردار که خالی از حاشیه نیز نبوده است یکی از اعضا بنا به اعتراض جلسه را ترک نموده بود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=55947

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *