×

بندرانزلی به روی خودروهای غیر بومی بسته شد

  • کد نوشته: 63780
  • ۱۳۹۹-۰۹-۲۶
  • 139 بازدید
  • ۰
  • ورودی های انزلی با اعلام وضعیت قرمز این شهر از نظر کرونایی به دستور فرماندار بر روی خودروهای غیربومی بسته شد. به گزارش گیل و دیلم ، فرماندار بندر انزلی امشب به همراه برخی مسئولان ذیربط حین بازدید از روند اجرایی طرح و اعمال محدودیت ها گفت : این محدودیت ها با جدیت دنبال و […]

    بندرانزلی به روی خودروهای غیر بومی بسته شد
  • ورودی های انزلی با اعلام وضعیت قرمز این شهر از نظر کرونایی به دستور فرماندار بر روی خودروهای غیربومی بسته شد.

    به گزارش گیل و دیلم ، فرماندار بندر انزلی امشب به همراه برخی مسئولان ذیربط حین بازدید از روند اجرایی طرح و اعمال محدودیت ها گفت : این محدودیت ها با جدیت دنبال و با متخلفان برخورد می شود زیرا سلامت عموم مردم اولویت است.

    اسماعیل میر غضنفری گفت: بر اساس دستورالعمل ستاد کرونا محدودیتهای تردد در داخل شهر انزلی نیز از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح به اجرا در خواهد آمد لذا از شهروندان می خواهیم جهت حفظ سلامت خود و خانواده شان  همکاری لازم را با مسئولان در رعایت این دستورالعمل ها داشته باشند.  

    فرماندار انزلی صبح امروز در جلسه ستاد کرونا نیز به طور رسمی وضعیت این شهر را قرمز اعلام کرد و از اعمال محدودیتهای تردد در ورودی و خروجی این شهر خبر داده بود.  
    در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تیمی متشکل از پلیس راه، نیروی انتظامی، سپاه، هلال احمر و شبکه بهداشت و درمان در ورودی شرقی شهر انزلی استقرار یافت که علاوه بر تب سنجی از ورود خودروهای پلاک غیربومی تا تغییر وضعیت این شهر جلوگیری خواهند کرد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=63780

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *