×

بهره برداری از ۴۹ پروژه با اعتبار ۱۲۵ میلیارد ریال در رودبنه

  • کد نوشته: 80949
  • ۱۴۰۱-۰۶-۰۶
  • 186 بازدید
  • ۰
  • فرماندار لاهیجان گفت: ۴۹ پروژه عمرانی و عام‌المنفعه با اعتبار ۱۲۵ میلیارد ریال در بخش رودبنه این شهرستان به بهره‌برداری رسید. به گزارش گیل و دیلم ، فرهاد براتی از افتتاح ۴۹ پروژه عمرانی، خدماتی و زیرساختی به ارزش ۱۲۵ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در بخش رودبنه لاهیجان خبر داد. به گفته او، […]

    بهره برداری از ۴۹ پروژه با اعتبار ۱۲۵ میلیارد ریال در رودبنه
  • فرماندار لاهیجان گفت: ۴۹ پروژه عمرانی و عام‌المنفعه با اعتبار ۱۲۵ میلیارد ریال در بخش رودبنه این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

    به گزارش گیل و دیلم ، فرهاد براتی از افتتاح ۴۹ پروژه عمرانی، خدماتی و زیرساختی به ارزش ۱۲۵ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در بخش رودبنه لاهیجان خبر داد.

    به گفته او، ۲۶ مسکن مددجویی با هزینه ۴ میلیارد تومان، ۱۲ پروژه برق رسانی با هزینه ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، ۶ پروژه بخشداری مرکزی با هزینه ۳۰۰ میلیون تومان از جمله طرح‌های افتتاح شده در رودبنه است.

    فرماندار لاهیجان افزود: ۳ پروژه جهاد با هزینه ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان و ۲ پروژه شهرداری لاهیجان با هزینه ۷۰۰ میلیون تومان هم مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

    در مراسم افتتاح این پروژه‌های عمرانی، خدماتی، زیرساختی و … علاوه بر فرماندار لاهیجان، نماینده مجلس، معاون میراث استان مردم و مسئولین حضور داشتند.

    شهرستان لاهیجان در ۴۰ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=80949

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *