×

به دلیل دفع غیربهداشتی زباله ؛ تشکیل پرونده قضایی برای شهرداری خمام

  • کد نوشته: 95127
  • ۱۴۰۲-۰۹-۰۲
  • 68 بازدید
  • ۰
  • مسئول حفاظت محیط زیست خمام از صدور اخطاریه برای شهرداری خمام به دلیل رعایت نشدن مسائل زیست محیطی در دفع پسماند این شهرستان خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ، محمدرضا روشنی گفت : به دلیل رعایت نشدن موازین زیست محیطی و روش اصولی دفع پسماند، تاکنون ۲ اخطاریه زیست محیطی برای شهرداری خمام […]

    به دلیل دفع غیربهداشتی زباله ؛ تشکیل پرونده قضایی برای شهرداری خمام
  • مسئول حفاظت محیط زیست خمام از صدور اخطاریه برای شهرداری خمام به دلیل رعایت نشدن مسائل زیست محیطی در دفع پسماند این شهرستان خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ، محمدرضا روشنی گفت : به دلیل رعایت نشدن موازین زیست محیطی و روش اصولی دفع پسماند، تاکنون ۲ اخطاریه زیست محیطی برای شهرداری خمام صادر و پرونده قضایی تشکیل شده است.

    وی با بیان اینکه ایستگاه موقت انتقال زباله شهرداری به مساحت ۶ هزار مترمربع در روستای خواچکین واقع‌شده، افزود: میزان حجم ورودی زباله روزانه به این مکان، به گفته‌ی شهردار خمام در آخرین جلسه کارگروه مدیریت پسماند، حدود ۳۰ تن است که ۱۰ تن آن به شرکت کود آلی در رشت تحویل داده شده و بقیه در خواچکین انباشته می‌شود.

    مسئول حفاظت محیط زیست خمام با اشاره به توصیه‌های ابلاغ شده به شهرداری برای رفع مشکلات زیست محیطی جایگاه انباشت زباله خواچکین، گفت: کاهش میزان حجم ورودی پسماند و تفکیک از مبدأ ، دیوارچینی ، متناسب سازی محوطه محل تجمیع زباله، نصب دوربین مداربسته و تعبیه اتاقک نگهبانی بر اساس مصوبات کارگروه مدیریت پسماند شهرستان با نظارت حفاظت محیط زیست خمام در دست پیگیری است

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=95127

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *