×

بیانیه جبهه اصلاحات درباره حمله حماس به اسرائیل

  • کد نوشته: 93461
  • ۱۴۰۲-۰۷-۱۹
  • 55 بازدید
  • ۰
  • جبهه اصلاحات ایران در بیانیه‌ای تاکید کرد: اسرائیل بی‌اعتنا به تمامی قوانین بین‌المللی، ثابت کرده است راهی به جز تضییع حقوق انسان‌های غیر اسرائیلی نمی‌شناسد. به گزارش گیل و دیلم به نقل از شبکه شرق، جبهه اصلاحات ایران در بیانیه‌ای حملات اسرائیل قدس علیه مردم مظلوم غزه را محکوم کرد. بخشی از این بیانیه به […]

    بیانیه جبهه اصلاحات درباره حمله حماس به اسرائیل
  • جبهه اصلاحات ایران در بیانیه‌ای تاکید کرد: اسرائیل بی‌اعتنا به تمامی قوانین بین‌المللی، ثابت کرده است راهی به جز تضییع حقوق انسان‌های غیر اسرائیلی نمی‌شناسد.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از شبکه شرق، جبهه اصلاحات ایران در بیانیه‌ای حملات اسرائیل قدس علیه مردم مظلوم غزه را محکوم کرد. بخشی از این بیانیه به شرح ذیل است:

    عملیات بزرگ و غافلگیر کننده‌ مبارزان فلسطینی که در تاریخ منازعات این کشور با اسرائیل بی‌سابقه است، جدا از حواشی آن، بیانگر حقیقتی غیر قابل کتمان است که مسئله‌ فلسطین جز با راه‌حل‌های عادلانه پایان یافتنی نیست.

    نمی‌توان سرزمین و خانه و کاشانه‌ ملتی را مرحله به مرحله با توسل به زور و خشونت از صاحبان آن گرفت و آواره‌شان کرد تا آنجا که قریب به سه میلیون انسان را در قطعه‌ای به اندازه یک شهر کوچک و محروم از بسیاری از مواهب زندگی، زندانی و از حق استقلال و زیست شرافتمندانه محروم ساخت و همچنان در امنیت به سر برد.

    از این‌رو مسؤلیت اصلی آن چه در این روزها در غزه و سرزمین‌های اشغالی می‌گذرد بر عهده‌ اسرائیل است که بی‌اعتنا به تمامی قوانین بین‌المللی، قطعنامه‌های مکرر سازمان ملل متحد و درخواست‌ها و هشدارهای نهادهای حقوق‌بشری، خیره‌سرانه به تجاوز و اشغالگری ادامه می‌دهد و ثابت کرده است راهی به جز تضییع حقوق انسان‌های غیر صهیونیست نمی‌شناسد.

    ما ضمن انتقاد شدید نسبت به بی‌عملی مجامع و نهادهای بین‌المللی در برابر دهه‌ها ظلم، خشونت و تضییع کرامت انسانی ساکنان اصلی سرزمین‌های اشغالی، از نهادهای مستقل حقوق‌ بشر می‌خواهیم در برابر این جنایت و نسل‌کشی سیستماتیک با صدای بلند اعتراض کنند.

    جبهه‌ اصلاحات ایران همچنین با محکوم کردن آنچه اسرائیل به بهانه‌ واکنش به حمله‌ گروه‌های مقاومت بر سر مردم مظلوم غزه می‌آورد، از جمله برخوردهای غیرانسانی با اسرا، بمباران‌های کور و ویران‌کننده، محاصره، قطع آب و برق منطقه و محدودیت در انتقال غذا و دارو که جان تعداد زیادی انسان غیر مسلح اعم از زنان و کودکان را گرفته و خواهد گرفت، از همه‌ کشورهای جهان از جمله کشورهای منطقه و به خصوص مقامات کشورمان می‌خواهد با فعال‌کردن حداکثر ظرفیت دیپلماسی نهادهای بین‌المللی به ویژه سازمان کنفرانس اسلامی در پایان دادن به کشتار مردم غزه بکوشند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=93461

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *