×

بیانیه حزب وحدت و همکاری ملی شاخه گیلان به جهت دعوت مردم به حضور پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی

  • کد نوشته: 54609
  • ۱۳۹۸-۱۲-۰۱
  • 159 بازدید
  • ۰
  • حرب وحدت و همکاری ملی شاخه گیلان با صدور بیانیه ای به دعوت مردم برای حضور پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی پرداخت. به گزارش گیل و دیلم ،متن بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم مردم عزیز و بزرگوار استان گیلان قرار ملت بزرگ ایران با حضرت امام خمینی در ۱۲فروردین ۱۳۵۷ […]

    بیانیه حزب وحدت و همکاری ملی شاخه گیلان به جهت دعوت مردم به حضور پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • حرب وحدت و همکاری ملی شاخه گیلان با صدور بیانیه ای به دعوت مردم برای حضور پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی پرداخت.

    به گزارش گیل و دیلم ،متن بیانیه به شرح زیر است:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    مردم عزیز و بزرگوار استان گیلان

    قرار ملت بزرگ ایران با حضرت امام خمینی در ۱۲فروردین ۱۳۵۷ آن بود تا با همدلی و عشق، ایران را بسازند و نتیجه آن عهد و پیمان و همدلی آن شد که جوان و نوجوان، پیرزن و پیرمرد راهی جبهه های جنگ شدند و با تمام وجود از خاک و ناموس ایرانی دفاع کردند.
    اما با رحلت امام بزرگوار و با تنگ نظری های نادرست، روشی در کشور به اجرا در آمد که روز به روز عرصه برای عاشقان وطن، تنگ تر شد و کار بجایی رسید که نااهلان وارد عرصه قدرت شدند و کشور را به بدترین شکل اداره و شرایط امروز کشور در تمام حوزه ها، حاصل مدیریت آن نااهلان و ناکارآمدآن است.
    انتخابات مجلس یازدهم میتوانست محل همدلی و وحدت در کشور باشد، اما تنگ نظران چنان عرصه را تنگ و سیاه کردند که دیگر امیدی باقی نمانده است.

    اما از آنجایی که کارکرد حزب و تشکیلات سیاسی؛ فعالیت همه جانبه است و کنارگیری و قهر سیاسی منطقی نبوده و نیست، حزب وحدت و همکاری ملی ایران/ شعبه گیلان/ همه مردم استان گیلان را به شرکت در انتخابات مجلس دعوت میکند و از مردم‌ شریف استان گیلان درخواست میکند تا در دوم اسفند با حضور در محل اخذ رای به کسانی رای دهند که جایگاه و شخصیت نمایندگی مردم را داشته باشند.

    از مردم بزرگ و فهیم تالش، ماسال، رضوانشهر،حویق و کرگانرود و مردم آگاه لاهیجان و سیاهکل و مردم بزرگوار رودسر و املش درخواست داریم تا به نماینده فعلی این حوزه ها رای ندهند.

    از مردم آزاداندیش حوزه رشت میخواهیم تا به افرادی رای ندهند که باعث عدم پیشرفت شهر و مردم آن دیار شوند.

    مردم عزیز رشت، نگذارید نااهلانی که یک دور فرماندار و نماینده بودند و ضعیف ترین کارنامه را برای خود به ثبت رسانده اند، نمایندگی شما را در مجلس برعهده داشته باشند.

    حزب وحدت و همکاری ملی استان گیلان در شهرستان رشت فقط از دکتر محمدصادق حسنی حمایت میکند و دکتر حسنی را کاندیدای اصلح میداند.

    حزب وحدت و همکاری ملی استان گیلان در سرتاسر استان گیلان، به غیر از شهرستان رشت کاندیدایی ندارد.

    حزب وحدت و همکاری ملی ایران
    شعبه گیلان
    ۱۳۹۸/۱۲/۰۱

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=54609

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *