×

بیانیه وزارت امور خارجه درباره تحریم ظریف

  • کد نوشته: 48693
  • ۱۳۹۸-۰۵-۱۰
  • 80 بازدید
  • ۰
  • وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران عصر روز پنج شنبه بیانیه‌ای در محکومیت اقدام آمریکا در تحریم وزیر امور خارجه کشورمان منتشر کرد. به گزارش گیل و دیلم به نقل از ایسنا، این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با محکومیت اقدام دولت ایالات متحده آمریکا […]

    بیانیه وزارت امور خارجه درباره تحریم ظریف
  • وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران عصر روز پنج شنبه بیانیه‌ای در محکومیت اقدام آمریکا در تحریم وزیر امور خارجه کشورمان منتشر کرد.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از ایسنا، این بیانیه به شرح زیر است:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با محکومیت اقدام دولت ایالات متحده آمریکا در تحریم دکتر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه و رئیس دیپلماسی کشور، این اقدام را نشانه روشن استیصال و درماندگی دولت آمریکا می‌داند. تحریم جدید آمریکا، ترس و ضعف این دولت در برابر دیپلماسی هوشمندانه و مبتنی بر منطق جمهوری اسلامی ایران را آشکار می کند.

    وزارت امور خارجه تاکید می کند اعمال تحریم اخیر بر وزیر امور خارجه هیچ تاثیری بر تلاش‌ها و اقدامات مجموعه وزارت امور خارجه و شخص وزیر امور خارجه به عنوان مسئول سیاست خارجی کشور در اثبات حقانیت ملت ایران، دفاع از منافع ملی و مبارزه با تروریسم اقتصادی دولت آمریکا نخواهد داشت و همچنان با تمام توان و باور قلبی، به انجام ماموریت و رسالت خود ادامه خواهد داد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=48693

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *