×

بیشترین ورود خودرو به گیلان از آزاد راه قزوین _ رشت ثبت شد

  • کد نوشته: 99980
  • ۱۴۰۳-۰۱-۰۲
  • 29 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با اشاره به ورود ۴۸۹ هزار و ۶۲۸ خودرو به استان از ابتدای طرح نوروزی ۲۴ اسفند تا پایان روز گذشته گفت: آزاد راه قزوین _ رشت با ۲۶۱ هزار ۳۳۳ وسیله نقلیه بیشترین میزان ورود خودرو به استان را به خود اختصاص داده است....
    بیشترین ورود خودرو به گیلان از آزاد راه قزوین _ رشت ثبت شد
  • به گزارش گیل و دیلم ، غلامعلی نیک فهم روز پنجشنبه در گفت و گویی ظهار کرد: در این مدت ۳۲۶ هزار و ۴۸۱ خودرو از استان گیلان خارج شد که بیشترین میزان خروجی با ۱۲۷ هزار و ۳۲۸ خودرو از محور چابکسر _ رامسر ثبت شده است.

    وی با بیان اینکه در این مدت میزان ورود و خروج خودرو به گیلان نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ترتیب ۱۳ و ۱۰ درصد کاهش یافته است، عنوان کرد: از ابتدای طرح نوروزی متوسط تردد در محورهای مواصلاتی استان ۶۲۹ وسیله نقلیه در ساعت بوده است.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان بیان کرد: در این مدت بیشترین تردد در محورهای استان، دوشنبه گذشته ۲۸ اسفند با متوسط ساعتی ۶۶۸ وسیله نقلیه در ساعت بوده است.

    وی اظهار کرد: از ابتدای طرح نوروزی بیشترین میزان تردد در محورهای ارتباطی داخل گیلان ( غیر ار محورهای ورودی و خروجی استان) مربوط به محور امام زاده هاشم _ تقاطع سراوان با متوسط تردد روزانه ۶۴ هزار و ۶۰۸ وسیله نقلیه و پس از آن مسیر امام زاده هاشم _ رشت با متوسط تردد روزانه ۵۴ هزار و ۶۰۸ وسیله نقلیه بوده است.

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=99980

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *