×

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان:
بیش از ۱۵ میلیون مورد خدمات غیرحضوری برق در گیلان انجام شد

  • کد نوشته: 100006
  • ۱۴۰۳-۰۱-۰۳
  • 26 بازدید
  • ۰
  • مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان گفت: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۵ میلیون و ۷۸۰ هزار مورد خدمت به صورت غیرحضوری از طریق اپلیکشین "برق من" در این استان انجام شد.....
    بیش از ۱۵ میلیون مورد خدمات غیرحضوری برق در گیلان انجام شد
  • به گزارش گیل و دیلم ،محمدتقی مهدیزاده روز جمعه در گفت و گویی اظهار کرد: این میزان از خدمت غیرحضوری ۹۹ درصد کل خدمات ارائه شده توسط این شرکت را شامل می‌شود که نشان دهنده گسترش این نوع خدمت‌رسانی در سطح شرکت توزیع برق گیلان است.

    وی افزود: همچنین در راستای اجرای طرح بزرگ هوشمندسازی نیز طی ۲ سال اخیر حدود ۳۴ هزار و ۶۰۰ عدد کنتور هوشمند در استان نصب شده که این رقم قابل توجهی در این بخش و برای صنعت برق استان است.

    وی به سایر فعالیت‌های شرکت در این سال اشاره و بیان کرد: با توجه به اینکه یکی از بزرگترین مشکلات این شرکت فرسودگی‌ شبکه‌های توزیع برق است، افزود: در این راستا طی ۲ سال اخیر بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ کیلومتر سیم‌های مسی فرسوده در مناطق شهری و روستایی با کابل خودنگهدار جایگزین شده است.

    مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان ادامه داد: همچنین طی سال گذشته با وجود تنگناهای مالی ۱۹۳ کیلومتر شبکه فشار ضعیف در گیلان احداث شد که این مقدار در سال ۱۴۰۱ به حدود ۲۶۶ کیلومتر رسید و از سویی طی ۲ سال اخیر حدود ۵۳۶ کیلومتر شبکه فشار متوسط(۲۰ کیلوولت) در مناطق شهری و روستایی گیلان احداث شد.

    مهدی زاده اضافه کرد: نصب هزار و ۵۹۳ ترانسفورماتور برق و نصب و راه اندازی ۱۱۶ دستگاه کلید اتوماسیون از دیگر فعالیت‌های مهم و تاثیرگذار این شرکت از سال ۱۴۰۱ تاکنون بوده، ضمن اینکه تعداد کلیدهای هوشمند فشار متوسط در شبکه توزیع گیلان تا پایان سال ۱۴۰۰ از ۸۶ دستگاه به ۲۰۲ دستگاه در پایان سال ۱۴۰۲ ارتقاء یافته است.

    وی در خاتمه به میزان بدهی مشترکین برق در گیلان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: درحال حاضر میزان بدهی مشترکین به شرکت توزیع برق گیلان تا پایان شهریور ماه سال گذشته بیش از ۲ هزار و ۱۹۰ میلیارد ریال بوده که وصول مبلغ بدهی بخش‌های مختلف مشترکین به شرکت، تاثیر چشمگیر و به سزایی در خدمت‌رسانی بهتر به مردم خواهد داشت.

    توزیع برق گیلان در کل استان نزدیک به ۳۱ هزار کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف و بیش از یک میلیون و ۶۳۴ هزار مشترک دارد که از این میزان بیش از ۷۸ درصد آنها خانگی هستند

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=100006

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *