×

فرماندار لنگرود:
بیش از ۴۰۰۰ نفر در لنگرود رای اولی هستند

  • کد نوشته: 98181
  • ۱۴۰۲-۱۱-۱۶
  • 47 بازدید
  • ۰
  • فرماندار لنگرود با اشاره به اینکه بیش از ۴۰۰۰ نفر در این شهرستان رای اولی هستند، گفت: حضور رأی اولی‌ها در انتخابات بدخواهان نظام را نا امید می‌کند....
    بیش از ۴۰۰۰ نفر در لنگرود رای اولی هستند
  • به گزارش گیل و دیلم ،محمد رضا جلالی در گفت وگویی، با اشاره به انتخابات پیش رو که میراث گران بهای امام راحل است، اظهار کرد: مردم با حضور با شکوه خود در پای صندوق‌های رأی نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی می‌کنند.

    وی با بیان اینکه گستردگی حضور مردم در انتخابات اقتدار نظام را به رخ جهانیان می‌کشد، افزود: چرا که دشمنان نظام اسلامی منتظر هستند تا بر اساس حضور و مشارکت مردم در انتخابات نقشه‌های شوم خود را در کشور پیاده سازی کنند.

    جلالی با تاکید بر اینکه شهرستان آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات پر شور را دارد، ادامه داد: برای برگزاری انتخاباتی پر شور عوامل اجرایی نیز باید معیارهای مورد نظر مقام معظم رهبری را در نظر داشته باشند.

    فرماندار لنگرود با بیان اینکه ۱۵۸ صندوق رأی به همراه ۲ هزار عوامل اجرایی در انتخابات حضوری فعال دارند، اضافه کرد: از مجموع ۱۴۳ هزار نفر جمعیت در لنگرود ۱۰۸ نفر واجد شرایط رأی دادن هستند.

    وی با اشاره به اینکه بیش از ۴۰۰۰ نفر رأی اولی یازدهم اسفند می‌توانند برای سرنوشت شهرستان خود تصمیم گیری کنند، افزود: رأی اولی‌ها آغازگر حرکتی برای ادامه مسیر انقلاب، خون شهدا و رشد و تعالی کشور هستند.

    فرماندار لنگرود با تاکید بر اینکه حضور رأی اولی‌ها در انتخابات بدخواهان نظام را نا امید می‌کند، تصریح کرد: رأی اولی‌ها علاوه بر مشارکت حداکثری باید حلقه اتصال مدرسه، خانواده و جامعه برای حضور در انتخابات باشند.

    جلالی به پروژه‌های مورد افتتاح لنگرود اشاره کرد و گفت: در دهه فجر امسال ۱۱۵ پروژه با اعتبار ۶۶۰ میلیارد تومان در قالب ۱۷ دستگاه اجرایی در حوزه‌های توسعه عمران شهری، خدماتی، صنعتی به بهره برداری می‌رسد که با اجرای این پروژه‌ها برای ۵۶۰ نفر اشتغال دائم ایجاد خواهد شد.

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=98181

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *