×

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان:
بیش از ۶۰ درصد جایگاه‌های سوخت گیلان با کارت فعال هستند

  • کد نوشته: 96269
  • ۱۴۰۲-۰۹-۳۰
  • 63 بازدید
  • ۰
  • به گزارش گیل و دیلم ، مجتبی شکوری روز پنجشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: بروز مشکل سراسری صبح روز دوشنبه ارائه خدمات در جایگاه های سوخت را با مشکل مواجه کرده بود که این مشکل در گیلان با فعالیت جایگاه های به صورت آفلاین در کمتر از ۲۴ ساعت برطرف شد. وی افزود: […]

    بیش از ۶۰ درصد جایگاه‌های سوخت گیلان با کارت فعال هستند
  • به گزارش گیل و دیلم ، مجتبی شکوری روز پنجشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: بروز مشکل سراسری صبح روز دوشنبه ارائه خدمات در جایگاه های سوخت را با مشکل مواجه کرده بود که این مشکل در گیلان با فعالیت جایگاه های به صورت آفلاین در کمتر از ۲۴ ساعت برطرف شد.

    وی افزود: همچنین تاکنون نیز از ۱۲۹ جایگاه سوخت در گیلان، ۸۰ جایگاه در شهرهای مختلف این استان در عین خدمات دهی به صورت آفلاین با کارت سوخت فعالیت می کنند که امیدواریم مشکل جایگاه های باقیمانده نیز به زودی برطرف شود.

    وی ادامه داد: با توجه به اینکه توزیع تعداد جایگاه‌های سوخت در گیلان به ۹ منطقه تقسیم شده، هم اینک ۶ جایگاه در منطقه فومن، ۱۰ جایگاه در رودبار، ۲۶ جایگاه در رشت و حومه، پنج جایگاه در بندر آستارا، هفت جایگاه در منطقه تالش، هفت جایگاه در منطقه بندرانزلی، هفت جایگاه در محدوده لاهیجان، ۶ جایگاه در صومعه سرا و ۶ جایگاه در منطقه رودبار با کارت سوخت فعال هستند.

    وی توضیح داد: با توجه به اینکه سامانه هوشمند سوخت رسانی در کشور با اختلال مواجه شده بود، مسئولان این شرکت در گیلان تیم‌های مختلفی را به جایگاه ها اعزام کردند تا مشکلات در زمان کوتاهی برطرف شود.

    مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان بیان کرد: همچنین بحث ارائه سوخت سامانه‌ای نیز برای جایگاه‌های باقیمانده در حال پیگیری است و طبق نظر کارشناسان این مشکل نیز به زودی برطرف خواهد شد تا هموطنان در گیلان بتوانند از کارت سوخت خود در همه جایگاه‌ها استفاده کنند.

    شکوری خاطرنشان کرد: با توجه به راه اندازی تمامی جایگاه‌های سوخت به صورت آفلاین در گیلان، مردم باید اندکی صبوری کرده و از مراجعه و تجمع در جایگاه ها خودداری کنند؛ هیچ افزایش قیمتی مطرح نیست و از سوی دیگر میزان موجودی سوخت در کارت ها نیز تغییر نمی کند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=96269

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *