×

بیژن نوباوه نایب رئیس کمیسیون فرهنگی: مجلس از رفتار پلیس در برخورد با بی‌حجابی‌ها حمایت می‌کند؛ جز این هم راهی نیست

  • کد نوشته: 90844
  • ۱۴۰۲-۰۴-۲۸
  • 45 بازدید
  • ۰
  • نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما به عنوان نمایندگان مجلس قطعا از رفتار مسئولانه پلیس امنیت اخلاقی حمایت می‌کنیم و جز این هم راهی نیست. به گزارش گیل و دیلم ، بیژن نوباوه نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بسیاری از رفتارهای غیراخلاقی سازماندهی شده است، […]

    بیژن نوباوه نایب رئیس کمیسیون فرهنگی: مجلس از رفتار پلیس در برخورد با بی‌حجابی‌ها حمایت می‌کند؛ جز این هم راهی نیست
  • نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما به عنوان نمایندگان مجلس قطعا از رفتار مسئولانه پلیس امنیت اخلاقی حمایت می‌کنیم و جز این هم راهی نیست.

    به گزارش گیل و دیلم ، بیژن نوباوه نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بسیاری از رفتارهای غیراخلاقی سازماندهی شده است، از اقدامات پلیس برای برخورد با تحرکات غیراخلاقی و مقابله با بی‌حجابی‌ها تقدیر کرد و گفت که این اقدامات پلیس باید مورد حمایت و پشتیبانی قرار گیرد.

    اخیرا سردار منتظرالمهدی سخنگوی فراجا از استقرار گشت‌های خودرویی و پیاده پلیس در سراسر کشور با هدف انجام مأموریت‌ها و برخورد با افرادی که بر هنجارشکنی‌های اجتماعی اصرار دارند خبر داده بود.

    نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در این باره گفت: یقینا بسیاری از بی‌نظمی‌های اجتماعی که در حال حاضر در کشور صورت می‌گیرد، از جمله کشف حجاب و عریان‌گری در شهر با خط استعماری در کشور در حال انجام است و دشمنان ما در این حوزه برای جامعه ما برنامه دارند.

    وی افزود: متأسفانه آن طور که شایسته است برخورد لازم با این گونه بی‌عفتی‌ها چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی از سوی مسئولان امر صورت نمی‌گیرد و ما با مشکلاتی در این زمینه مواجه هستیم.

    نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: واقعیت این است که بسیاری از این رفتارها بزه‌های اجتماعی و مصداق نقض قانون است و قطعا باید با این پدیده مطابق قانون برخورد شود.

    نوباوه خاطرنشان کرد: من خوشحال هستم که پلیس نسبت به هنجارشکنی‌ها و بی‌عفتی‌ها در سطح جامعه آگاهی دارد و به‌ویژه در دوره اخیر پلیس دارای عملکرد خوبی برای مقابله با این پدیده است و قطعا پلیس امنیت اخلاقی ما که وظیفه‌اش صیانت از حریم اخلاقی جامعه است، به وظایفش عمل می‌کند.

    نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما به عنوان نمایندگان مجلس قطعا از رفتار مسئولانه پلیس امنیت اخلاقی حمایت می‌کنیم و جز این هم راهی نیست و اگر کار در این زمینه به حال خود رها شود، بسیاری از رفتارهای غیراخلاقی که سازماندهی شده است، امنیت جامعه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مورد تهدید قرار می‌دهد و ما شاهد بروز مشکلات ثانویه در این بخش خواهیم بود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=90844

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *