×

طی بیانیه ای صورت گرفت ؛
تبریک مهدی خورسند به سلمان زارع منتخب مردم لاهیجان و سیاهکل | تقدیر و تشکر از مردم شریف حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل

  • کد نوشته: 99221
  • ۱۴۰۲-۱۲-۱۲
  • 173 بازدید
  • ۰
  • جناب آقای زارع، میدانم که حجم انباشت انتظارات از دوره‌های گذشته شرایط سختی را پیش روی شما قرار می‌دهد اما با تکیه بر آرای مردمی و البته توصیه اکید دارم با استفاده از ظرفیت جوانان بومی و نخبه، می‌توان از سد این مشکلات عبور کرد.....
    تبریک مهدی خورسند به سلمان زارع منتخب مردم لاهیجان و سیاهکل | تقدیر و تشکر از مردم شریف حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل
  • به گزارش گیل و دیلم ، متن بیانیه به شرح زیر است :

    بسم‌الله الرحمن الرحیم

    مردم شریف و عزیز حوزه انتخابیه لاهیجان، سیاهکل، رودبنه، دیلمان و پیرکوه
    سلام‌علیکم

    ۱۱اسفند برگ زرین دیگری در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم خورد و شما مردم شریف، افتخارآفرینی دیگری را در کارنامه درخشان ۴۵سال گذشته خود ثبت کردید. مشارکت شما مردم در این انتخابات که البته به فرموده رهبر معظم انقلاب نسبت به شرایط اقتصادی گلایه‌هایی وجود دارد، نشان داد که علی‌رغم بدخواهی‌های داخلی و خارجی، شما به این نظام و انقلاب وفادار هستید.

    از سوی‌دیگر با تبریک ویژه‌ای به برادر گرانقدرم جناب آقای سلمان زارع که منتخب مردم شریف دو شهرستان لاهیجان و سیاهکل شدند، چند کلامی را با ایشان سخن می‌گویم. برادر بزرگوار، مردم ما بار مسئولیت سنگینی را بر دوش شما گذاشته‌اند که حقیقتا امیدوارم بتوانید خادم خوبی برای این مردم زحمتکش و رنجدیده باشید. ساماندهی بازار فروش برنج بومی منطقه، کمک به حل مسئله حمایت از چایکاران، کمک به توسعه گردشگری در منطقه، ساماندهی شهرک‌های صنعتی، پیگیری رفع موانع تولید در این حوزه انتخابیه، پیگیری حل معضلات زیرساختی اعم از چهاربانده کرده سراوان به بازکیاگوراب، خروج سیاهکل از بن‌بست، پیگیری ایجاد منطقه ویژه اقتصادی لاهیجان، فعال‌سازی ظرفیت بیمارستان‌های سیدالشهدا و ۲۲آبان لاهیجان و توسعه بیمارستان‌های غدیر و دیلمان، پیگیری جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی در منطقه، افزایش کیفیت تکریم ارباب‌رجوع در ادارات دو شهرستان، بررسی و رفع تداخلات زندگی روستاییان با منابع طبیعی و موضوع طرح هادی، پیگیری رفع بحران آب شرب و کشاورزی و… تنها بخشی از بار سنگین مسئولیتی شما در منطقه و حوزه انتخابیه است و البته امید دارم با یک نگاه ملی و بین‌المللی، این حوزه انتخابیه را به دوران اوج درخشش آن در مجلس شورای اسلامی برگردانید.
    جناب آقای زارع، میدانم که حجم انباشت انتظارات از دوره‌های گذشته شرایط سختی را پیش روی شما قرار می‌دهد اما با تکیه بر آرای مردمی و البته توصیه اکید دارم با استفاده از ظرفیت جوانان بومی و نخبه، می‌توان از سد این مشکلات عبور کرد. جوانان این خطه چند سال است که منتظر عدالت در حوزه انتصابات و البته تشنه خدمت صادقانه هستند و امیدوارم در دوره خدمت شما از این ظرفیت بی‌نظیر بیشتر بهره گرفته شود. در همین راستا، فارغ از فضای سالم رقابت سپری شده، این حقیر بدون چشم‌داشتی و تنها برای حل مشکلات مردم عزیز این حوزه انتخابیه برای کمک به حضرتعالی آمادگی خود را اعلام کرده و صراحتا عرض میکنم حاضرم ارتباطات و توانم را برای کمک به پیشبرد اهداف شما جهت خدمت به مردم به کار گیرم.

    و اما پیش از پایان، باید خدمت مردم عزیز و برادران و خواهران گرانقدری که صادقانه و بدون کوچکترین توقعی کنارم بودید، صمیمانه تشکر کنم و عرض داشته باشم هیچگاه این لطف و صمیمیت را از یاد نبرده و نخواهم برد. یک تشکر ویژه هم باید از تیم توانمند و ارزشمندی که در ایام انتخابات کنارم بودند و به صورت شبانه‌روزی زحمات زیادی را متحمل شدند داشته باشم.

    مردم شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل، شما لایق بهترین‌ها هستید و امیدوارم بهترین‌ها برایتان رقم بخورد.

    العبد
    مهدی خورسند
    ۱۲اسفند۱۴۰۲

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=99221

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *