×

تحلیل عجیب امام جمعه کرج از اعتراضات؛ انقلاب جنسیتی است و اوج خواسته‌شان سرویس دانشگاه مختلط است

  • کد نوشته: 83460
  • ۱۴۰۱-۰۹-۰۴
  • 61 بازدید
  • ۰
  • نماینده ولی فقیه دراستان البرز گفت: امروز اوج خواسته عده‌ای از آشوب‌ها این است که سرویس دانشگاه مختلط می‌خواهند و باید بحث انقلاب جنسیتی را تبیین کرد و مسیری که در غرب طی شده در این زمینه را بیان داشت . به گزارش گیل و دیلم به نقل از اعتمادآنلاین ،سید محمد مهدی حسینی همدانی […]

    تحلیل عجیب امام جمعه کرج از اعتراضات؛ انقلاب جنسیتی است و اوج خواسته‌شان سرویس دانشگاه مختلط است
  • نماینده ولی فقیه دراستان البرز گفت: امروز اوج خواسته عده‌ای از آشوب‌ها این است که سرویس دانشگاه مختلط می‌خواهند و باید بحث انقلاب جنسیتی را تبیین کرد و مسیری که در غرب طی شده در این زمینه را بیان داشت .

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از اعتمادآنلاین ،سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه این هفته کرج گفت: دشمنان در تلاش هستند مردم به ویژه جوانان را ناامید کنند، اگرچه نابودی استکبار جهانی و رژیم غاصب نزدیک است .

    وی با اشاره به سالروز ولادت حضرت زینب (ع) بیان داشت: در همین فضا باید از حضرت الگو گرفت و امید آفرینی را گفتمان غالب جامعه کرد.

    آیت الله حسینی همدانی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب افزود: امید آفرینی یکی از شاخص های اصلی ایران دوستی است و کسانی که القای ناامیدی می کنند ایران ستیز هستند .

    وی یاد آورشد: نباید بگذاریم دشمنان در قالب دفاع از منافع ملی القای یاس داشته باشند بنابراین نویسندگان ، روحانیون و افراد تاثیر گذار باید شاخصه های امید و پیشرفت را تبیین کنند.

    امام جمعه کرج با گرامیداشت هفته بسیج، زینب کبری(ع) را عظمت یک بانوی بسیجی که می تواند الگوی برای انسان باشد، توصیف کرد و گفت: این در حالی است که افتخار زن در دنیای غرب آن است که خود را در چشمان هوس باز مورد توجه قرار دهد .

    وی گفت: دنیای غرب زن را وارونه وارد عرصه اجتماع به اسم آزادی می کند و نقش مادری ، کرامت و آرامش را از او گرفته است .

    نماینده ولی فقیه دراستان البرز گفت: غرب برای زنان چیزی جز حقارت نداشته و امروز اوج خواسته عده ای از آشوب ها این است که سرویس دانشگاه مختلط می خواهند و باید بحث انقلاب جنسیتی را تبیین کرد و مسیری که در غرب طی شده در این زمینه را بیان داشت .

    وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب افزود: حادثه عاشورا نشان داد زن در حاشیه تاریخ نیست چرا که زینب (ع) با عظمت در صحنه ظاهر شد و دشمنی که به ظاهر پیروز شده بود را تحقیر کرد .

    امام جمعه کرج تاکید کرد: زینب کبری (ع) نشان داد که عفاف و حجاب زنان را به عزت می رساند و یک جهاد بزرگ داشت .

    وی با طرح این سوال که کسانی که شعار برای زنان می دهند اوج خواسته آنان چیست؟ گفت: بانوان باید در این بخش به عنوان جهاد تبیین جایگاه زن مسلمانان را تشریح کنند .

    آیت الله حسینی همدانی افزود: امروز دشمنان در تلاش برای از بین بردن این الگوی برجسته زنان یعنی حضرت زینب (ع) هستند چراکه می دانند پروژه هسته ای رسته شده و چیزی از آن عاید آنان نمی شود .

    وی اضافه کرد: یکی از مسایلی که دشمنان با آن مشکلات برای ایران درست می کنند حقوق بشر و حقوق زنان است که دراین زمینه سرمایه گذاری های سنگینی دارند .

    امام جمعه کرج در ادامه به قطعنامه اخیر حقوق بشر برای ایران اشاره کرد و گفت: برای پیروزی شروع کردن به قطعنامه دادن، در حالی که دم از حقوق بشرمی زنند می بینیم که پرونده سیاهی از نقض حقوق بشر دارند .

    وی ادامه داد: همچنین انفجارات در رژیم غاصب این رژیم را به وحشت انداخته و مجاهدان فلسطین نفس های آنان را به شماره انداخته است .

    امام جمعه کرج تاکید کرد: زینب (ع) تبدیل شد به الگو برای کسانی که مظهر رحمت و مهربانی هستند و این روز رابه پرستارانی که با دلسوزی به بیماران رسیدگی می کنند تبریک می گوییم.

    وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب گفت: نخبگان از حضرت زینب (ع) بیاموزند وارد عرصه شوند و به صراحت از انقلاب دفاع و راهکار برای حل مشکلات ارایه دهند .

    نماینده ولی فقیه دراستان البرز با اشاره به هفته بسیج نیز بیان داشت: تفکر بسیج را امام راحل (ره) مطرح کردند و بهترین فرزندان کشور آن را پذیرفتند بنابراین الگویی برای انسان های آزاده شد .

    وی اضافه کرد: این تفکر از اسلام ناب گرفته شده و تحت نظر ولی جامعه جریانی به وجود آمد که همه نیازهای نظام را درتمام عرصه ها تامین کرد بنابراین دشمن در تلاش برای از بین بردن آن است .

    آیت الله حسینی همدانی یادآورشد: بسیج با شناخت از انقلاب و دفاع از آن مقابل دشمن ایستاد و در جنگ شناختی دشمن مقاومت کرد و بدون اسلحه حتی مظلومانه هم برخی از بسیجیان جان باختند .

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=83460

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *