×

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان عنوان کرد :
تشکیل ۳۳۰ پرونده تخلف اقتصادی

  • کد نوشته: 99738
  • ۱۴۰۲-۱۲-۲۵
  • 21 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان، با بیان اینکه گشت های مشترک ویژه ماه رمضان و عید نوروز از ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۲ لغایت ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ اجرایی می شود، گفت: تاکنون ۳۳۰ پرونده تخلف تشکیل شده است.....
    تشکیل ۳۳۰ پرونده تخلف اقتصادی
  • به گزارش گیل و دیلم ، مرتضی امینی امروز، ۲۵ اسفندماه در گفت وگویی، با بیان اینکه گشت های مشترک تعزیرات حکومتی استان گیلان ویژه ماه رمضان و عید نوروز در دو مرحله اجرایی می شود، اظهار کرد: مرحله اول در قالب طرح «ضیافت» از ۱۵ لغایت ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲ در حال اجراست.

    وی با اشاره به آغاز مرحله دوم این طرح از اول لغایت ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۳، افزود: تمرکز مرحله دوم بر سفرهای نوروزی و مراکز اسکان و پذیرایی است.

    مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان، این دستگاه را مرجع قضایی رسیدگی به تخلفات اقتصادی دانست و افزود: تعزیرات حکومتی در سه حوزه کالا و خدمات، بهداشت و درمان و قاچاق کالا با تخلفات اقتصادی برخورد می کند.

    امینی با بیان اینکه کلیه دستگاه ها و مراجع کاشف و ضابط از جمله جهاد کشاورزی و صمت پرونده های تخلف اقتصادی را به تعزیرات حکومتی ارجاع می دهند، گفت: اگرچه تعزیرات مرجع قضایی رسیدگی به تخلفات است، اما در قالب گشت های مشترک به سایر دستگاه ها کمک می کنیم.

    وی ادامه داد: روزانه سه اکیپ گشت مشترک در مرکز استان فعال بوده و نظارت و بازرسی در حوزه کالاهای اساسی را انجام می دهد؛ همچنین ۱۲ اکیپ در سطح شهرستان ها فعال هستند.

    مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان با بیان اینکه با کمک دستگاه های کاشف و ناظر همچون استاندارد و جهاد کشاورزی و صمت و پلیس امنیت اقتصادی از ۱۵ اسفندماه تاکنون حدود ۱۰۵۳ مورد بازرسی انجام شده است، عنوان کرد: از این تعداد بازرسی، ۳۳۰ واحد دارای تخلف شناسایی شدند و برای ۲۵۵ واحد پرونده تخلف تشکیل و به شعب تعزیرات حکومتی استان وصول شد.

    وی با اشاره به استمرار گشت‌های مشترک تا ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۳، خاطرنشان کرد: سامانه‌های ۱۲۴ صمت و ۱۳۵ تعزیرات حکومتی به صورت شبانه روزی پاسخگوی مردم بوده و شکایات را ثبت می کند؛ پس از مراجعه و بازرسی و احراز تخلف، نسبت به تشکیل پرونده اقدام خواهیم کرد

    نویسنده: امید غمخوار
    منبع: ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=99738

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *