×

تعطیلی برخی مدارس گیلان به دلیل بارش برف و یخبندان

  • کد نوشته: 85218
  • ۱۴۰۱-۱۰-۲۰
  • 103 بازدید
  • ۰
  • آموزش و پرورش گیلان اعلام کرد: برخی کلاس‌های درس مدارس عمارلو و خورگام، آستارا، دیلمان و املش امروز به دلیل بارش برف و یخبندان تعطیل است. به گزارش گیل و دیلم ، با توجه به برودت هوا و یخبندان در گیلان ناشی از بارش برف و لزوم حفظ سلامت دانش‌آموزان، اداره اطلاع‌ رسانی و روابط‌ […]

    تعطیلی برخی مدارس گیلان به دلیل بارش برف و یخبندان
  • آموزش و پرورش گیلان اعلام کرد: برخی کلاس‌های درس مدارس عمارلو و خورگام، آستارا، دیلمان و املش امروز به دلیل بارش برف و یخبندان تعطیل است.

    به گزارش گیل و دیلم ، با توجه به برودت هوا و یخبندان در گیلان ناشی از بارش برف و لزوم حفظ سلامت دانش‌آموزان، اداره اطلاع‌ رسانی و روابط‌ عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان با صدور اطلاعیه‌ ای وضعیت تعطیلی آموزش حضوری مدارس استان را در روز سه شنبه، ۲۰ دی ماه اعلام کرد.

    متن این اطلاعیه بدین شرح است:

    با توجه به بارش برف و یخبندان، آموزش و کلاس های درس حضوری روز سه شنبه، ۲۰ دی ماه ۱۴۰۱ در مدارس بخش عمارلو و خورگام در کلیه مقاطع تحصیلی و در آستارا و دیلمان و مدارس ییلاقی املش در مقطع پیش دبستانی و ابتدایی تعطیل و آموزش به شکل غیرحضوری و از طریق سامانه شاد برگزار خواهد شد.

    همچنین در آستارا و دیلمان و مدارس ییلاقی املش، کلاس های درس حضوری مقطع متوسطه اول و دوم با یک ساعت تاخیر آغاز می گردد.

    بنا بر این اطلاعیه، امتحانات نهایی پایه دوازدهم و هماهنگ استانی پایه نهم(ویژه بزرگسالان) در این مناطق به قوت خود باقیست و راس ساعت مقرر برگزار خواهد شد. سایر امتحانات داخلی در این مناطق با تصمیم شورای مدرسه به تاریخ دیگری موکول خواهد شد.

    تاکید می‌شود در مدارس تعطیل اعلام شده، فقط آموزش‌های حضوری تعطیل است، اما آموزش‌ها از طریق سامانه شاد پیگیری خواهد شد. همچنین حضور عوامل اجرایی در مدارس الزامی می‌باشد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=85218

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *