×

تقویت معیشت خانوارها از اولویت‌های مهم اقتصاد کشور است

  • کد نوشته: 14227
  • ۱۳۹۶-۰۱-۰۹
  • 121 بازدید
  • ۰
  • عضوکمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون اقتصادی مجلس در سال۹۶ تلاش خواهد کرد، تصمیماتی اتخاذ شود تا معیشت اقتصادی خانوارها تقویت شود. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»،دکتر سیدکاظم دلخوش، نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تقویت معیشت اقتصادی خانوارها، اظهار کرد: در بودجه سال ۹۶ حمایت‌های از […]

    تقویت معیشت خانوارها از اولویت‌های مهم اقتصاد کشور است
  • عضوکمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون اقتصادی مجلس در سال۹۶ تلاش خواهد کرد، تصمیماتی اتخاذ شود تا معیشت اقتصادی خانوارها تقویت شود.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»،دکتر سیدکاظم دلخوش، نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تقویت معیشت اقتصادی خانوارها، اظهار کرد: در بودجه سال ۹۶ حمایت‌های از اقشار کم درآمد جامعه مانند اقشار تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی صورت گرفت.

    وی با تاکید بر لزوم اجرای صحیح سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، افزود: کمیسیون اقتصادی مجلس در سال ۹۶تلاش خواهد کرد، تصمیماتی اتخاذ شود تا معیشت اقتصادی خانوارها تقویت شود.

    این نماینده مردم در مجلس دهم افزود:در حال حاضر درآمد بسیاری از خانوارها با هزینه‌های مانند هزینه مواد خوراکی و اجاره بها، تناسبی ندارد این درحالی است با خروج از رکود می‌توان درآمد خانوارها را افزایش داد.

    دلخوش تصریح کرد: اقدامات دولت در زمینه کنترل تورم مناسب بوده اما قدرت خرید مردم همچنان کم است، بنابراین باید در این راستا اقدامات اساسی انجام شود تا در کوتاه مدت نیز وضعیت معیشت خانوارها ارتقا یابد.

    وی با تاکید برلزوم توجه به تکمیل طرح‌های نیمه تمام در سالجاری، افزود: در بودجه سال ۹۶ به موضوع حمایت از ایثارگران و ورزش نیز توجه شده است.

    به گزارش گیل و دیلم، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اشتغالزایی یکی از اولویت‌های اصلی کشور است که در این موضوع باید موانع بخش تولید و کسب وکار برداشته شود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=14227

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *