×

توقف صدور و تمدید گذرنامه‌های زائران اربعین در گیلان

  • کد نوشته: 81502
  • ۱۴۰۱-۰۶-۲۱
  • 70 بازدید
  • ۰
  • جانشین فرمانده انتظامی گیلان از توقف صدور و تمدید گذرنامه و برگ گذر موقت برای سفر به عتبات عالیات تا اطلاع بعدی خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ،سرهنگ حسین حسن پور گفت: براساس تصمیم ستاد مرکزی اربعین تا اطلاع بعدی هیچ برگ ترددی برای زائران اربعین صادر نخواهد شد و گذرنامه آن‌ها هم […]

    توقف صدور و تمدید گذرنامه‌های زائران اربعین در گیلان
  • جانشین فرمانده انتظامی گیلان از توقف صدور و تمدید گذرنامه و برگ گذر موقت برای سفر به عتبات عالیات تا اطلاع بعدی خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ،سرهنگ حسین حسن پور گفت: براساس تصمیم ستاد مرکزی اربعین تا اطلاع بعدی هیچ برگ ترددی برای زائران اربعین صادر نخواهد شد و گذرنامه آن‌ها هم برای سفر به عتبات تمدید نمی‌شود.

    وی با اشاره به فراهم نبودن زیرساخت‌های لازم در آن سوی مرز و همچنین پر شدن ظرفیت پذیرش زائران جدید، افزود: هر تصمیم جدیدی که گرفته شود از طریق رسانه‌های معتبر به اطلاع شهروندان گیلانی خواهد رسید.

    جانشین فرمانده انتظامی گیلان از صدور بیش از ۹۵ هزار گذرنامه از ابتدای امسال تاکنون در گیلان خبر داد و گفت: از ابتدای ماه محرم امسال هم حدود ۵۰ هزار گذرنامه موقت، ۱۲ هزار برگ تردد موقت و همچنین حدود ۴ هزار و ۱۰۰ گذرنامه برای سفر به عتبات عالیات تمدید اعتبار شد.

    سرهنگ حسین پور با بیان اینکه دفاتر پلیس +۱۰ در استان درخواست‌های زائران اربعین برای صدور گذرنامه عتبات را پذیرش نمی‌کنند، از شهروندان خواست از مراجعه به این دفاتر برای صدور گذرنامه سفر به عتبات تا اطلاع بعدی خودداری کنند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=81502

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *