×

جانشین فرمانده انتظامی گیلان خبر داد؛
توقیف خودروی شوتی با بیش از ۱۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در گیلان

  • کد نوشته: 100407
  • ۱۴۰۳-۰۱-۱۲
  • 33 بازدید
  • ۰
  • جانشین فرمانده انتظامی گیلان گفت: ۴ دستگاه خودرو شوتی با بیش از ۱۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان توقیف شد....
    توقیف خودروی شوتی با بیش از ۱۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در گیلان
  • به گزارش گیل و دیلم ، سردار حسین حسن‌پور مبارزه با قاچاق کالا را یکی از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی در برخورد با مفسدان اقتصادی عنوان کرد و اظهار کرد: پلیس با قاطعیت با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار برخورد می‌کند.

    وی با بیان اینکه مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات فنی ۲ دستگاه خودرو وانت مزدا و یک دستگاه خودرو نیسان شوتی را در محور شمال به جنوب شهرستان رودبار و یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ را حین تردد در شهرستان بندرانزلی شناسایی و متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودروها، ۳۷۸ قلم انواع لوازم یدکی خودرو، ۷ هزار و ۱۰۳ قوطی نوشابه انرژی‌زا، یک هزار و ۲۴۸ عدد لیوان و ۴۱ هزار و ۴۰۰ عدد انواع مواد غذایی قاچاق کشف شد.

    جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از معرفی متهمان این پرونده‌ها برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و گفت: بنا بر نظر کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای قاچاق ۱۶ میلیارد و ۷۵۶ میلیون ریال است.

    این مقام انتظامی در پایان با اعلام اینکه قاچاق به عنوان یک آفت خطرناک سد راه پویایی اقتصاد و سلامت تجارت کشور محسوب می‌شود، تصریح کرد: مبارزه با قاچاق کالا یکی از اهداف پلیس در راستای تأمین امنیت پایدار در جامعه است.

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=100407

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *