×

تولید برق نیروگاه لوشان ۳۵ درصد افزایش یافت

  • کد نوشته: 93008
  • ۱۴۰۲-۰۷-۰۵
  • 29 بازدید
  • ۰
  • معاونت مهندسی و برنامه‌ریزی شرکت مدیریت تولید برق نیروگاه لوشان گفت: میزان تولید برق این نیروگاه در شهریورماه امسال با افزایش ۳۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ۱۴۷ هزار مگاوات ساعت رسیده است. به گزارش گیل و دیلم ، کامبیز مرادی در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه در نیمه نخست امسال […]

    تولید برق نیروگاه لوشان ۳۵ درصد افزایش یافت
  • معاونت مهندسی و برنامه‌ریزی شرکت مدیریت تولید برق نیروگاه لوشان گفت: میزان تولید برق این نیروگاه در شهریورماه امسال با افزایش ۳۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ۱۴۷ هزار مگاوات ساعت رسیده است.

    به گزارش گیل و دیلم ، کامبیز مرادی در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه در نیمه نخست امسال مجموعا ۵۷۰ هزار مگاوات ساعت انرژی در نیروگاه شهید بهشتی لوشان تولید شده است، اظهار کرد: از این میزان، حدود ۵۴۱ هزار مگاوات ساعت انرژی خالص به شبکه سراسری برق کشور تزریق شده است.

    وی ادامه داد: با توجه به اتمام نوسازی و بازسازی کامل واحد دو بخار پس از دو سال و در مدار بودن تمامی واحدهای بخار و گازی نیروگاه، میزان تولید برق شهریورماه نیروگاه بیش از ۳۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

    معاونت مهندسی و برنامه ریزی شرکت مدیریت تولید برق نیروگاه لوشان یادآور شد: نیروگاه ۳۶۰ مگاواتی لوشان با برخورداری از دو واحد بخار ۱۲۰ مگاواتی و دو واحد گازی ۶۰ مگاواتی با نیم قرن تولید برق پایدار همچنان نقش به سزایی در پایداری شبکه برق شمال کشور دارد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=93008

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *