×

تکذیب اظهارات امیرحسین علوی توسط کارکنان کارخانه آسفالت

  • کد نوشته: 51649
  • ۱۳۹۸-۰۸-۱۵
  • 191 بازدید
  • ۰
  • اظهارات امیرحسین علوی توسط کارکنان کارخانه آسفالت تکذیب شد. به گزارش گیل و دیلم به نقل از غیرمنتظره، در شرایطی که امیرحسین علوی عضو ساده و عادی شورای شهر رشت چند بار در صحن علنی شورا اتهاماتی را علیه شهردار رشت مطرح کرد و مدعی شد که پیش از برکناری مدیر کارخانه آسفالت شهرداری رشت به […]

    تکذیب اظهارات امیرحسین علوی توسط کارکنان کارخانه آسفالت
  • اظهارات امیرحسین علوی توسط کارکنان کارخانه آسفالت تکذیب شد.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از غیرمنتظره، در شرایطی که امیرحسین علوی عضو ساده و عادی شورای شهر رشت چند بار در صحن علنی شورا اتهاماتی را علیه شهردار رشت مطرح کرد و مدعی شد که پیش از برکناری مدیر کارخانه آسفالت شهرداری رشت به او گفته شده بود که به محل کار خود مراجعه نکند، حالا دو تن از کارکنان کارخانه آسفالت اظهارات عجیب این عضو شورا را تکذیب می کنند.

    در همین رابطه یکی از کارکنان این کارخانه میگوید: شب قبل از اربعین مدیر کارخانه دستور داد تا تمامی پرسنل از ابتدای ساعت اداری در محل کار حاضر باشند، اما خودشان در محل کار حضور نیافتند.

    وی همچنین گفت: این موضوع که میگویند ایشان قبل از این اخراج شده بودند کذب محض است. زیرا وقتی کسی دستور حضور کارکنان را در روز تعطیل میدهد قطعاً مدیر مجموعه بوده. نه فردی که برکنار شده است. شهردار نیز در همان روز اربعین به صورت سر زده به کارخانه آسفالت می آید که متوجه این موضوع می شود.

    همچنین یکی دیگر از کارکنان کارخانه آسفالت با تکذیب اظهارات امیرحسین علوی عضو ساده و عادی شورای شهر رشت، گفت: برکناری مدیر کارخانه آسفالت فقط به دلیل عدم حضور در محل کار نبوده است.

    وی ادامه داد: در طول مدت اخیر هیچ اقدامی در کارخانه آسفالت انجام نمیشد. در شرایطی که بیشترین میزان کار در کارخانه در زمان شب انجام میشد و روشنایی کافی وجود نداشت. از سوی دیگر به دلیل عدم وجود دوربین های مداربسته که از دسترس خارج شده بود امنیت کارخانه از بین رفته بود و چند مورد سرقت وسایل از کارخانه رخ داده بود.

    حال با این تفاسیر و اظهارات کارکنان کارخانه آسفالت شهرداری رشت به نظر می رسد موضوعاتی که امیرحسین علوی عضو ساده و عادی شورای شهر رشت چند بار در صحن علنی شورا مطرح کرده است چیزی جز مشتی اکاذیب نیست و وی در جایگاه حقوقی یک عضو شورا اقدام به تشویش اذهان عمومی کرده است و می بایست بابت این رفتار خود پاسخگو باشد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=51649

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *