×

جت روسی از ‘سه متری هواپیمای نظامی آمریکا گذشت’

  • کد نوشته: 5439
  • ۱۳۹۵-۰۶-۱۸
  • 106 بازدید
  • ۰
  • پنتاگون می گوید یک جت جنگنده روسیه از فاصله سه متری یکی از هواپیماهای تجسسی آن که بر فراز دریای سیاه پرواز می کرد گذشته است. مقام های آمریکایی این حادثه در روز چهارشنبه از سوی یک هواپیمای سوخو-۲۷ را “خطرناک و غیرحرفه ای” توصیف کردند. وزیر دفاع روسیه گفت که هواپیمای آمریکایی درحال نزدیک […]

    جت روسی از ‘سه متری هواپیمای نظامی آمریکا گذشت’
  • پنتاگون می گوید یک جت جنگنده روسیه از فاصله سه متری یکی از هواپیماهای تجسسی آن که بر فراز دریای سیاه پرواز می کرد گذشته است.

    مقام های آمریکایی این حادثه در روز چهارشنبه از سوی یک هواپیمای سوخو-۲۷ را “خطرناک و غیرحرفه ای” توصیف کردند.

    وزیر دفاع روسیه گفت که هواپیمای آمریکایی درحال نزدیک شدن به سرزمین روسیه بود و خلبان های سوخو-۲۷ براساس مقررات بین المللی عمل کرده اند.

    یک مقام وزارت دفاع آمریکا  گفت که هواپیمای روسی ابتدا از فاصله ۱۰ متری هواپیمای آمریکایی رد شده بود و بعد از ۳ متری آن گذشت.

    با این حال وزارت دفاع روسیه گفت که جنگنده هایش هواپیمای آمریکایی را متوقف کردند چون به سوی مرز روسیه می رفت درحالی که علائم شناسایی – ترانسپوندر – آن خاموش بود.

    در بیانیه روسیه آمده است:‌ “پس از آنکه جنگنده های روسیه برای تصدیق بصری و تعیین شماره بال آن به هواپیمای تجسسی نزدیک شدند، هواپیمای آمریکایی ناگهان تغییر مسیر داد و دور شد…. خلبان های روسیه کاملا طبق مقررات بین المللی پرواز عمل کردند.”

    برچسب ها

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=5439

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *