×

جزئیات جلوگیری از خودکشی دختر ۲۶ ساله در رشت

  • کد نوشته: 26472
  • ۱۳۹۶-۰۹-۲۸
  • 173 بازدید
  • ۰
  • فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان رشت گفت: خانم ۲۶ ساله‌ای که قصد داشت خودش را از بالای پل یخ‌سازی به پایین پرتاب کند توسط پلیس جلوگیری شد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» رحیم شعبانی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به جزئیات جلوگیری از خودکشی یک خانم ۲۶ ساله در پل یخ‌سازی رشت اظهار […]

    جزئیات جلوگیری از خودکشی دختر ۲۶ ساله در رشت
  • فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان رشت گفت: خانم ۲۶ ساله‌ای که قصد داشت خودش را از بالای پل یخ‌سازی به پایین پرتاب کند توسط پلیس جلوگیری شد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» رحیم شعبانی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به جزئیات جلوگیری از خودکشی یک خانم ۲۶ ساله در پل یخ‌سازی رشت اظهار کرد: ساعت ۱۹:۳۰ امشب طی تماس تلفنی با مرکز فعالیت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دادند که خانم ۲۶ ساله‌ای قصد دارد که خودش را از بالای پل یخ‌سازی به پایین پرتاب کند.

    وی افزود: همکاران ما بلافاصله پس از تماس شهروندان از کلانتری ۲۲ شهر رشت به محل اعزام شدند و با آن خانم صحبت کردند که خوشبختانه همکاران ما توانستند وی را از عمل خویش منصرف کنند، فرد به کلانتری منتقل شد و بعد از تماس با خانواده وی، این خانم جوان به خانه برگشت.

    فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان رشت بابیان اینکه علت خودکشی خانوادگی بوده است گفت: با تشکر از تعامل همشهریان در هنگام وقوع این‌گونه اتفاقات، تقاضا داریم که این‌گونه موارد را خیلی سریع به مرکز فعالیت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند/فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=26472

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *