×

جشن چهارشنبه سوری لاهیجان در نظم و امنیت برگزار شد

  • کد نوشته: 29984
  • ۱۳۹۶-۱۲-۲۳
  • 109 بازدید
  • ۰
  • جشن چهارشنبه سوری در شهرستان لاهیجان، با آرامش، نظم و امنیت و بدون حادثه ای دلخراش برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،امیرجانبازی سرپرست فرمانداری لاهیجان روز چهارشنبه در گفت و گویی بیان کرد: به گونه ای برنامه ریزی شده که مردم بتوانند در سایه نظم و امنیت، به شادی و شادمانی […]

    جشن چهارشنبه سوری لاهیجان در نظم و امنیت برگزار شد
  • جشن چهارشنبه سوری در شهرستان لاهیجان، با آرامش، نظم و امنیت و بدون حادثه ای دلخراش برگزار شد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،امیرجانبازی سرپرست فرمانداری لاهیجان روز چهارشنبه در گفت و گویی بیان کرد: به گونه ای برنامه ریزی شده که مردم بتوانند در سایه نظم و امنیت، به شادی و شادمانی چهارشنبه سوری بپردازند و هیچگونه آسیبی به شهروندان وارد نشود.
    وی اظهار داشت: نیروهای اورژانس ، هلال احمر ، آتش نشانی، شهرداری و نیروهای انتظامی این شهرستان برای برقرار آرامش و جلوگیری از وارد آمدن آسیب به شهروندان در آماده باش بوده اند.
    صدای ترقه و انفجار مواد محترقه از عصر دیروز (سه شنبه) در تمامی خیابان ها و محلات لاهیجان به گوش می رسید و با تاریک شدن هوا بیشتر شد اما بسیاری از شهروندان معتقدند که امسال صدای انفجار مواد محترقه نسبت به سال های قبل، کاهش قابل توجهی داشته است.
    مردم بصورت گروهی در مناطقی مانند بازارهای روز لاهیجان ، حاشیه استخر ، حاشیه تالاب سوستان و شیخان بر با روشن کردن آتش و پریدن از روی آن، شادمانی و این مراسم آیینی را دستجمعی برگزار کردند.
    لاهیجان در ۴۰ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است/ایرنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=29984

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *