×

جعفرزاده ایمن آبادی : تا زمانی که صداوسیما به امثال حسن عباسی تریبون می‌دهد طرح گفت‌وگوی ملی شوخی است

  • کد نوشته: 82411
  • ۱۴۰۱-۰۷-۲۷
  • 118 بازدید
  • ۰
  • نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی اظهارکرد:‌ ما امروز بلد نیستیم به رقیب سیاسی خودمان احترام بگذاریم. روزنامه‌ کیهان احترامی برای رقیب قائل نیست، فقط با فحاشی با مخالفین خود حرف می‌زند. بنابراین ما هنوز به پختگی در ادبیات سیاسی نرسیدیم که بخواهیم به گفتمان سیاسی برسیم. به گزارش گیل و دیلم ، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی […]

    جعفرزاده ایمن آبادی : تا زمانی که صداوسیما به امثال حسن عباسی تریبون می‌دهد طرح گفت‌وگوی ملی شوخی است
  • نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی اظهارکرد:‌ ما امروز بلد نیستیم به رقیب سیاسی خودمان احترام بگذاریم. روزنامه‌ کیهان احترامی برای رقیب قائل نیست، فقط با فحاشی با مخالفین خود حرف می‌زند. بنابراین ما هنوز به پختگی در ادبیات سیاسی نرسیدیم که بخواهیم به گفتمان سیاسی برسیم.

    به گزارش گیل و دیلم ، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده پیشین مجلس در پاسخ به این که حاکمیت برای انجام گفت‌وگو باید چه رفتاری در پیش بگیرد و چرا طرح گفت‌وگو همواره در شرایط بحرانی مطرح می‌شود، گفت: افراد، گروه‌ها و جناح‌ها همیشه مورد حمله کانون قدرت قرار دارند.

    وی تصریح کرد: مجموعه‌ای در قدرت فکر می‌کند تا ابد در قدرت است و لزومی ندارد گفت‌وگو کند؛ بنابراین، تا زمانی که این مسیر وجود دارد، طرح مساله گفت‌وگو یک شوخی است. به سیاستی که صدا و سیما در پیش گرفته و به امثال رائفی‌پور و حسن عباسی تریبون می‌دهد، نشانگر این است که آن‌ها نیازی به گفت‌وگو نمی‌بینند و فکر می‌کنند خودشان قدرت مطلق بوده و همیشه می‌توانند همه چیز را به روش خودشان حل کنند در صورتی که این طور نیست.

    منبع : ایلنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=82411

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *