×

حاتمی، نماینده مجلس: رئیسی مدیریت گوشت، دلار، نخود و لوبیا را به مدیران وزارت ارتباطات بدهد تا این موضوع را مانند فیلترینگ مدیریت کنند

  • کد نوشته: 86673
  • ۱۴۰۱-۱۲-۰۵
  • 70 بازدید
  • ۰
  • حسین حاتمی نماینده مرم کلیبر در مجلس خطاب به وزیر ارتباطات و سایر دولتمردان اظهار کرد: حالا که سنگ را بسته و سگ را رها کرده اید، حداقل کمتر مصاحبه و ریشخند کنید! صحبت از آی تی من و آی تی فهم می کنید، به آقای رئیس جمهور پیشنهاد می کنم مدیریت گوشت، دلار، نخود […]

    حاتمی، نماینده مجلس: رئیسی مدیریت گوشت، دلار، نخود و لوبیا را به مدیران وزارت ارتباطات بدهد تا این موضوع را مانند فیلترینگ مدیریت کنند
  • حسین حاتمی نماینده مرم کلیبر در مجلس خطاب به وزیر ارتباطات و سایر دولتمردان اظهار کرد: حالا که سنگ را بسته و سگ را رها کرده اید، حداقل کمتر مصاحبه و ریشخند کنید! صحبت از آی تی من و آی تی فهم می کنید، به آقای رئیس جمهور پیشنهاد می کنم مدیریت گوشت، دلار، نخود و لوبیا را به مدیران فیلترینگ فهم وزارت ارتباطات دهید تا این موضوع را مانند فیلترینگ مدیریت کنند و مردم را از مشکلات رهایی بخشند.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از خانه ملت ، نماینده مرم کلیبر در مجلس یازدهم با اشاره به افزایش قیمت گوشت در روزهای اخیر و عدم توجه وزارتخانه جهاد کشاورزی به تذکرات قبلی نمایندگان در این خصوص گفت: جهاد کشاورزی و منابع طبیعی مانند دو لبه قیچی برای نابودی دامداران و عشایر عمل کردند.

    حسین حاتمی در نشست علنی روز سه شنبه ۲ اسفندماه مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: وزارت جهاد کشاورزی تذکرات گذشته نمایندگان را جدی نگرفت و اکنون باید مصیبت کمبود گوشت قرمز را تحمل کرد، وزیر باید پاسخگو باشد. در چند سال گذشته هیچ حمایتی از عشایر و دامداران به عمل نیامد، از سوی دیگر جریمه های سنگین، عشایر و دامداران را به نابودی کشاند.

    نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس یازدهم ادامه داد: در حال حاضر بالاترین کارنامه مدیرکل منابع طبیعی آذربایجان شرقی، به زندان انداختن عشایر و دامداران است که چاره ای جز بیچارگی ندارند. جهاد کشاورزی به دلیل عدم ارائه حمایت های لازم و سازمان منابع طبیعی به دلیل اعمال فشار نابودکننده مانند دو لبه قیچی عمل کرده اند، حداقل از این به بعد مشکلات عشایر و دامداران را درک کنید.

    وی خطاب به وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: در استان آذربایجان شرقی فردی مسئولیت اداره آموزش و پرورش را عهده دار شده که عنوان دقیق مسئولیت وی تمشیت امور و سرپرست اداره کل بوده است. عنوان دقیق مسئولیت وی مشخص نیست، اما ماموریت او ظاهرا ایجاد نارضایتی گسترده در بدنه آموزش و پرورش استان است!

    حاتمی با اشاره به اینکه در عزل و نصب ها یکی از ملاک های مدیرکل آموزش و پرورش استان قره داغی بودن است! این روحیه ضدقره داغی اگر درست باشد، به شدت مورد تقبیح است، ادامه داد: حداقل ملاحظه فرمایش مقام معظم رهبری را کنید که فرمودند ارسباران منطقه شجاعت است، امیدارم اصلاح رویه کنند، در غیر این صورت وزیر آموزش و پرورش باید پاسخگو باشد.

    این نماینده مردم در مجلس یازدهم خطاب به وزیر ارتباطات و سایر دولتمردان اظهار کرد: حالا که سنگ را بسته و سگ را رها کرده اید، حداقل کمتر مصاحبه و ریشخند کنید! صحبت از آی تی من و آی تی فهم می کنید، به آقای رئیس جمهور پیشنهاد می کنم مدیریت گوشت، دلار، نخود و لوبیا را به مدیران فیلترینگ فهم وزارت ارتباطات دهید تا این موضوع را مانند فیلترینگ مدیریت کنند و مردم را از مشکلات رهایی بخشند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=86673

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *