×

حاجی‌بابایی رئیس موقت فراکسیون ولایت مجلس شد

  • کد نوشته: 6875
  • ۱۳۹۵-۰۸-۰۲
  • 57 بازدید
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم حاجی بابایی به‌عنوان رئیس و امیرآبادی فراهانی به عنوان دبیر موقت فراکسیون ولایت انتخاب شدند. احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه موقت فراکسیون ولایت مجلس از برگزاری نشست فراکسیون متبوع خود خبر داد و گفت: در جلسه عصر امروز فراکسیون ۹۳ عضو حضور داشتند. وی با بیان اینکه […]

    حاجی‌بابایی رئیس موقت فراکسیون ولایت مجلس شد
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم حاجی بابایی به‌عنوان رئیس و امیرآبادی فراهانی به عنوان دبیر موقت فراکسیون ولایت انتخاب شدند.

    احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه موقت فراکسیون ولایت مجلس از برگزاری نشست فراکسیون متبوع خود خبر داد و گفت: در جلسه عصر امروز فراکسیون ۹۳ عضو حضور داشتند.

    وی با بیان اینکه تاکنون ۱۳۰ نماینده برای عضویت در فراکسیون ولایت ثبت‌نام کرده‌اند، ادامه داد: در این جلسه حمید‌رضا حاجی بابایی به عنوان رئیس موقت و بنده به عنوان دبیر موقت فراکسیون انتخاب شدیم.

    عضو هیئت رئیسه موقت فراکسیون ولایت از ماموریت برخی از اعضا برای تدوین اساسنامه فراکسیون ولایت خبر داد و تصریح کرد: در آینده‌ای نزدیک با تصویب اساسنامه، مجمع عمومی فراکسیون نیز برگزار می‌شود و در آن نشست اعضای هیئت رئیسه دائم نیز انتخاب می‌شوند.

    امیرآبادی فراهانی با بیان اینکه نشست امروز فراکسیون ولایت بدون حضور نمایندگان مستقل برگزار شد، ادامه داد: در روزهای آینده نشست فراکسیون ولایت با حضور نمایندگان مستقلی که عضو این فراکسیون هستند و ریاست آن بر عهده‌ لاریجانی است، برگزار می‌شود.

    منبع :تسنیم

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=6875

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *