×

حاجی بابایی: احتمال حمایت اصول‌گرایان از روحانی صفر است

  • کد نوشته: 4166
  • ۱۳۹۵-۰۴-۲۱
  • 81 بازدید
  • ۰
  • حاجی بابایی: احتمال حمایت اصول‌گرایان از روحانی صفر است/ برای فعالیت در انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ کمی دیر شده است در حال حاضر مردم نسبت به اوضاع احوال اقتصادی کشور رضایتی ندارند. حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان در مجلس و وزیر آموزش و پرورش دولت احمدی نژاد در مورد برنامه‌های اصولگرایان برای انتخابات ۹۶ […]

    حاجی بابایی: احتمال حمایت اصول‌گرایان از روحانی صفر است
  • حاجی بابایی: احتمال حمایت اصول‌گرایان از روحانی صفر است/ برای فعالیت در انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ کمی دیر شده است
    در حال حاضر مردم نسبت به اوضاع احوال اقتصادی کشور رضایتی ندارند.
    حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان در مجلس و وزیر آموزش و پرورش دولت احمدی نژاد در مورد برنامه‌های اصولگرایان برای انتخابات ۹۶ گفت:اصولگرایان هنوز برنامه هایشان را برای انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ شروع نکردند و شاید مقداری هم دیر شده باشد.

    وزیر آموزش و پرورش دولت احمدی نژاد  با بیان اینکه اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم (سال ۹۶) نیاز به یک برنامه مشخص و مدون دارند و در غیر این صورت شکست می خورند اظهار داشت: فکر این برنامه فعلا در بین گروه‌ها و تشکل‌های اصولگرا وجود دارد اما مهم عمل است که امیدواریم همه در راستای عمل به آن برنامه گام بردارند.

    حاجی بابایی در مورد احتمال حمایت جریان‌های اصولگرا از کاندیداتوری احمدی نژاد نیز گفت: آقای احمدی نژاد نیز همانند همه افرادی است که نامشان برای انتخابات ۹۶ مطرح است. فعلا نام او از سوی برخی مطرح است و در مورد حمایت اصول‌گرایان از وی نیز باید گفت هر چیزی را باید در موقعیت امکان قرار داد.
    وزیر احمدی نژاد: احتمال حمایت اصول‌گرایان از روحانی صفر است/ برای فعالیت در انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ کمی دیر شده است

    عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مورد شانس احمدی نژاد برای پیروزی نیز گفت: همه کسانی که کاندیدا می شوند شانس پیروزی دارند اما درصد آن مهم است.

    نماینده مردم همدان در مورد اینکه کاندیدای اصولگرایان تا چه اندازه شانس پیروزی مقابل روحانی را در انتخابات ۹۶ خواهند داشت افزود: بالاخره اصولگرایان به موفقیت فکر می کنند و این موفقیت را با مجموعه اصول و شرایط و فردی که انتخاب می کنند به دست می آروند.

    این نماینده اصول‌گرای مجلس احتمال حمایت اصولگرایان از روحانی گفت: احتمال حمایت اصولگرایان از روحانی را صفر می بینم و البته این احتمال مربوط به امروز است و ممکن است فردا اتفاق دیگری بیفتد.

    وی در پیش بینی خود از اینکه ریس جمهور آینده روحانی خواهد بود یا فرد دیگری ریس جمهور خواهد شد گفت: این موضوع بستگی به عملکردها دارد و اینکه روحانی چه عملکردی در یک سال آینده خواهد داشت. این یک سال بسیار برای دولت مهم است و اگر بتواند سیاست های قوی و قدرتمندانه داشته باشد می تواند موفق باشد و اگر بتواند رضایت عمومی را جلب کند درصد موفقیت اش نیز بیشتر است و در حال حاضر مردم نسبت به اوضاع احوال اقتصادی کشور رضایتی ندارند.

     

     

    منبع :عصر ایران

     

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=4166

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *