×

حدود ۱۲ هزار خانوار در گیلان از طرح کالابرگ الکترونیکی استفاده کردند

  • کد نوشته: 89691
  • ۱۴۰۲-۰۳-۲۰
  • 42 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان گفت: با اجرای رسمی مرحله جدید طرح کشوری کالابرگ الکترونیکی از ۱۳ خرداد در استان نزدیک ۱۲ هزار خانوار در گیلان از این طرح بهره‌مند شدند. به گزارش گیل و دیلم ،سیاوش آقاجانی روز شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان گیلان اظهار کرد: مرحله جدید طرح کالابرگ […]

    حدود ۱۲ هزار خانوار در گیلان از طرح کالابرگ الکترونیکی استفاده کردند
  • مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان گفت: با اجرای رسمی مرحله جدید طرح کشوری کالابرگ الکترونیکی از ۱۳ خرداد در استان نزدیک ۱۲ هزار خانوار در گیلان از این طرح بهره‌مند شدند.

    به گزارش گیل و دیلم ،سیاوش آقاجانی روز شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان گیلان اظهار کرد: مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیکی از ۱۳ خرداد ماه سال‌ جاری برای خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی اجرا شده‌است.

    وی حمایت دولت مردمی از اقشار کم درآمد را از اهداف اجرای این طرح عنوان کرد و افزود: در این طرح یارانه اعتباری خانوارهای تحت پوشش، ۲۰ درصد افزایش می‌یابد و شرط استفاده از این افزایش اعتبار، خرید بیش از ۷۰ درصد یارانه معادل ۳۲۰ هزار تومان به ازای هر نفر است.

    مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با بیان اینکه خانوارها می‌توانند یک‌ماه زودتر از واریز یارانه از اعتبار خود استفاده کنند، خاطر نشان کرد: استفاده از طرح کالابرگ الکترونیکی برای همه مشمولین اختیاری است.

    وی اظهار کرد: در این طرح کارت جدیدی صادر نمی‌شود و همه کارت‌های بانکی به نام سرپرست خانوار قابل استفاده است و خانوارهای مشمول طرح می‌توانند با نصب برنامه شبکه ملی اعتبار شما و یا شماره‌گیری # ۱۴۶۳ * ۵۰۰ * از باقی مانده کارت خود مطلع شوند.

    مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان، تعداد خانوارهای تحت پوشش بهزیستی مشمول این طرح را ۱۰۴ هزار و ۴۳۴ خانوار و کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز۱۳۵ هزار و ۴۴۰ خانوار عنوان کرد و افزود: از مجموع این تعداد نزدیک ۱۲ هزار خانوار از طرح کالابرگ الکترونیکی بهره‌مند شدند.

    وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۲۳ هزار تراکنش و ۹ میلیارد تومان خرید انجام شده است، اظهار کرد: روغن، برنج و ماکارونی بیشتر خریدهای انجام شده در گیلان در اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی است.

    طرح آزمایشی کالابرگ الکترونیکی سال گذشته در گیلان اجرا شده بود؛ استاندار گیلان اعلام کرد: این استان یکی از مجریان طرح کالابرگ الکترونیکی است که از هفته اول اسفندماه در استان اجرا می شود. بیشتر بخوانید: طرح کالابرگ الکترونیکی از هفته اول اسفند ماه در گیلان اجرا می‌شود

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=89691

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *