×

نماینده مجلس تکذیب کرد ، روزنامه دولت اعتراف کرد؛
حرف‌های نوروزی درباره محافظان رئیسی دور از واقعیت نیست

  • کد نوشته: 96482
  • ۱۴۰۲-۱۰-۰۵
  • 122 بازدید
  • ۰
  • در حالی که حسن نوروزی اظهارات خود مبنی بر حضور ۴۰۰ تا ۵۰۰ محافظ رئیسی در افتتاح مترو پرند، روزنامه ایران به این موضوع اعتراف کرده است. به گزارش گیل و دیلم ، «خبرآنلاین» از قول حسن نوروزی، نماینده رباط کریم مدعی شد که در سفر یک ماه قبل آیت‌الله رئیسی به پرند، «۴۰۰ یا […]

    حرف‌های نوروزی درباره محافظان رئیسی دور از واقعیت نیست
  • در حالی که حسن نوروزی اظهارات خود مبنی بر حضور ۴۰۰ تا ۵۰۰ محافظ رئیسی در افتتاح مترو پرند، روزنامه ایران به این موضوع اعتراف کرده است.

    به گزارش گیل و دیلم ، «خبرآنلاین» از قول حسن نوروزی، نماینده رباط کریم مدعی شد که در سفر یک ماه قبل آیت‌الله رئیسی به پرند، «۴۰۰ یا ۵۰۰ محافظ همراه رئیس جمهور می‌ریزند و به صورت محدود افتتاحیه صورت می گیرد، مردم باید دور بایستند.» باید اضافه کرد که همه حرف‌های نوروزی دور از واقعیت نیست؛ به این معنی که در هر سفر یا حضور رئیس جمهور در مناطق مختلف، به تشخیص تیم حفاظت، نیروهایی از بخش‌های مختلف سپاه، نیروی انتظامی، اورژانس یا بسیج حضور دارند تا امنیت مراسم را تأمین کنند. در همین سفر پرند، تصاویر و فیلم‌های متعددی وجود دارد که مردم خود را به رئیس جمهور می‌رسانند و دغدغه‌های خود را مطرح می‌کنند. از جمله فردی که در مسیر بازدید آیت‌الله رئیسی، او را به بازدید از ساختمانی فرامی‌خواند و رئیس جمهور هم این خواسته را اجابت می‌کند. این صحنه‌ها، در سفر استانی گلستان و دیگر استان‌ها هم تکرار شده است.

    این روزنامه افزوده است: مشخصاً درباره پرند و سفر استانی آیت‌الله رئیسی به این منطقه، واقعیت میدانی این است که پس از سال‌ها انتظار، مردم این منطقه دارند از مترو استفاده می‌کنند و باری از مشکلات آنان برداشته شده است. حالا عده‌ای به جای توجه به این واقعیت و منافع مردم، می‌گویند که رئیس جمهور در این سفر چند محافظ داشت و چه بود و چه نبود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=96482

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *