×

با صدور حکمی از سوی وزیر کشور؛
حسن آدمیت فرماندار خمام شد

  • کد نوشته: 101552
  • ۱۴۰۳-۰۲-۰۹
  • 17 بازدید
  • ۰
  • با صدور حکمی از سوی وزیر کشور؛ حسن آدمیت رسماً به عنوان فرماندار شهرستان خمام منصوب شد....
    حسن آدمیت فرماندار خمام شد
  • با معرفی اسدالله عباسی، استاندار گیلان و طی صدور حکمی از سوی دکتر احمد وحیدی وزیر کشور؛ حسن آدمیت فرماندار شهرستان خمام شد.

    در بخشی از حکم وزیر کشور که هشتم اردیبهشت ماه سال جاری ابلاغ شد، آمده: “جناب آقای حسن آدمیت سلام علیکم. به پیشنهاد استاندار محترم گیلان و نظر به مراتب شایستگی، تجارب علمی و عملی جنابعالی، به موجب این حکم شما را به مدت چهار سال به سمت فرماندار شهرستان خمام منصوب می‌نمایم. امید است با اتکال به خداوند متعال، رعایت تقوای الهی و موازین شرعی، در چهارچوب قوانین مقررات و تدابیر ابلاغی، ضمن تعاملات لازم با مسئولین سایر سازمان‌ها و نهادها، با اندیشه و مدیریت انقلابی- جهادی، در اجرای سیاست‌های دولت مردمی و با برنامه‌های وزارت کشور در خدمت به مردم، پیشرفت و تعالی مادی و معنوی حوزه محل خدمت و انجام وظایف محوله، با سرلوحه قرار دادن محورهای ابلاغی، در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای موفق و سرفراز باشید.”

    آدمیت پیش از این با حکم استاندار گیلان به‌عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان خمام منصوب شده بود.

    از جمله فعالیت‌های پیشین حسن آدمیت می‌توان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری رشت و همچنین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری آستارا را نام برد.

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=101552

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *