×

حسن روحانی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری ثبت نام می‌کند؟

  • کد نوشته: 93714
  • ۱۴۰۲-۰۷-۲۶
  • 101 بازدید
  • ۰
  • یک منبع آگاه از ثبت نام حسن روحانی در انتخابات دور ششم مجلس خبرگان رهبری خبر داد.حسن روحانی در انتخابات مجلس خبرگان رَهبری ثبت نام می‌کند؟ ابه گزارش گیل و دیلم ، نتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ همزمان با مرحلهٔ نخست انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای انتخاب […]

    حسن روحانی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری ثبت نام می‌کند؟
  • یک منبع آگاه از ثبت نام حسن روحانی در انتخابات دور ششم مجلس خبرگان رهبری خبر داد.حسن روحانی در انتخابات مجلس خبرگان رَهبری ثبت نام می‌کند؟

    ابه گزارش گیل و دیلم ، نتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ همزمان با مرحلهٔ نخست انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای انتخاب ۸۸ عضو مجلس خبرگان رهبری برای یک دوره هشت ساله برگزار خواهد شد.

    یک منبع آگاه به گفت که حسن روحانی در انتخابات دور ششم مجلس خبرگان رهبری قطعاً ثبت‌نام خواهد کرد.

    حسن روحانی، هم اکنون عضو مجلس خبرگان رهبری است و در صورت کسب آرای موردنظر در انتخابات خبرگان پیش‌رو و ارائه یک لیست تحت عنوان یاران اعتدال می‌تواند یکی از رقبای سرسخت لیست جبهه پایداری در این انتخابات باشد.

    بر اساس برخی زمزمه‌ها عنوان شده که جبهه پایداری به دنبال ایجاد لیستی از افراد مورد نظر خود برای مجلس خبرگان هم هستند. «گفته می‌شود تاکنون نام آقایان کاظم صدیقی و احمد پناهیان به عنوان نامزدهای قطعی این جریان در تهران مطرح شده است.»

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=93714

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *