×

حسین جلالی نماینده مجلس: حضور رئیسی در سازمان ملل حقیقتا در شان ملت بود/رئیس‌جمهور مانند یک قاضی آمریکا و اروپا را محاکمه و آنها را به چالش کشید

  • کد نوشته: 92795
  • ۱۴۰۲-۰۶-۳۱
  • 39 بازدید
  • ۰
  • یک نماینده مجلس در خصوص سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل به اصلاحات نیوز می گوید: اینکه امروز وقتی سرتیتر روزنامه ها را نگاه می‌کردم، مشخص بود که مشی رئیسی در سازمان ملل بر یک اصولی منطبق است، کاملا مشهود بود که رئیسی رئیسی در آنجا همچون یک قاضی آنجا را به محاکمه کشاند. به […]

    حسین جلالی نماینده مجلس: حضور رئیسی در سازمان ملل حقیقتا در شان ملت بود/رئیس‌جمهور مانند یک قاضی آمریکا و اروپا را محاکمه و آنها را به چالش کشید
  • یک نماینده مجلس در خصوص سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل به اصلاحات نیوز می گوید: اینکه امروز وقتی سرتیتر روزنامه ها را نگاه می‌کردم، مشخص بود که مشی رئیسی در سازمان ملل بر یک اصولی منطبق است، کاملا مشهود بود که رئیسی رئیسی در آنجا همچون یک قاضی آنجا را به محاکمه کشاند.

    به گزارش گیل و دیلم ، حسین جلالی نماینده مجلس و رئیس دفتر سابق مصباح، در تحلیل سفر ابراهیم رئیسی به نیویورک برای شرکت در نشست سازمان ملل، به اصلاحات نیوز می‌گوید: سفر آقای رئیسی در مقایسه با سفر سایر روسای جمهور ایران به نیویورک، می‌بنییم که رویکرد ایشان کاملا عزت مندانه و تهاجمی بود. یعنی صحنه را به صحنه محاکمه آمریکایی ها و اروپایی ها تبدیل کرد و آنها را به چالش کشید.

    او در ادامه گفت: البته هدف رئیسی صرفا این نبود و اهداف دیگری از جمله اقتصادی هم داشت و در گفت‌وگوهایی که داشت اطلاعات صحیحی را ارائه کرد و کانال های صحیح خبرها را معرفی کرد که آنها خبرهای اصلی و دقیق را از راه های صحیح دنبال کنند. رئیسی حس خفته خبرنگاران را فعال کرد و به آنها گفت که سوال کنید، چرا زردخانه های اتمی را اسرائیل داشته باشد و دیگران نه؟ چرا زنان و رنگین پوستان کشته می‌شوند و کسی سوالی نمی‌کند؟

    این نماینده مجلس با بیان اینکه امروز وقتی سرتیتر روزنامه ها را نگاه می‌کردم، مشخص بود که مشی رئیسی در سازمان ملل بر یک اصولی منطبق است، گفت: البته من سخنرانی او را نگاه نکردم اما از روزنامه ها خواندم و کاملا مشهود بود که رئیسی رئیسی در آنجا همچون یک قاضی آنجا را به محاکمه کشاندند و به نظرم سخنرانی او در سازمان ملل یک نقطه عطفی در میان همه روسای جمهوری ایران است.

    جلالی می‌گوید: در کشور ما همواره این نگاه دو قطبی وجود داشته و دارد. برجامی ها یک جور فکر می‌کنندو غیر برجامی ها یک جور دیگر. رئیسی هر کاری می‌کند برخی منفی بافی می‌کنند، طبیعتا کشوری که ۹۰ میلیون جمعیت دارد نمی‌توان انتظار داشت که همه یک جور فکر کنند. دوستانی که دل خوشی از دولت رئیسی ندارند، با عینکی که همه چیز را منفی می‌بیند همه جا را نگاه می‌کنند. وقتی دلارها ازاد می‌شوند یک واکنش منفی نشان می‌دهند، وقتی گروگان ها، جاسوس ها یا بگوییم زندانی ها مبادله می‌شوند، بازهم تفسیر منفی می‌کنند. همه کشور که نمی‌توانند نسبت به عملکرد رئیسی به به و چه چه کنند.

    این نماینده مجلس با ادعای اینکه ۹۸ درصد رسانه های دست طیف خاصی قرار دارد که نگاه مثبتی به دولت ندارند، گفت: فقط ۲ الی ۳ رسانه هستند که در این سمت قلم می‌زنند. روزنامه ها را که نگاه می‌کردم همه اش تفسیر منفی و ناامید کننده از اقدامات دولت دارند. مثلا اقای رئیسی در هواپیما از فرصت استفاده کرد و نماز شب خودش را خواند، حالا بقیه می‌گویند ریا کرده و … به نظرم نباید درگیر حواشی شویم و اصولی که در نظام اسلامی برای ما ترسیم شده است همان ها را دنبال کنیم. حقیقتا حضور رئیسی و سخنرانی او در سازمان ملل در تراز نظام اسلامی و تراز جمهوری اسلامی و شان ملت ایران بود. یعنی یک حالت حقیرانه و ملتمسانه و گدایی نبود و حضور او کاملا مقتدرانه و عزتمندانه بود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=92795

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *