×

حسین پور، نماینده مجلس: با توجه به رهنمود رهبر انقلاب، استیضاح وزیر صمت منتفی است

  • کد نوشته: 88419
  • ۱۴۰۲-۰۲-۰۳
  • 75 بازدید
  • ۰
  • کمال حسین پور در مورد استیضاح سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: واقعیت امر این است مردم از وضعیت کنونی بازار ناراضی هستند که افزایش قیمت ها در بخش های مختلف عامل آن است. به گزارش گیل و دیلم به نقل از «انتخاب»، وی اضافه کرد: علاوه بر مساله صنعت خودرو […]

    حسین پور، نماینده مجلس: با توجه به رهنمود رهبر انقلاب، استیضاح وزیر صمت منتفی است
  • کمال حسین پور در مورد استیضاح سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: واقعیت امر این است مردم از وضعیت کنونی بازار ناراضی هستند که افزایش قیمت ها در بخش های مختلف عامل آن است.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از «انتخاب»، وی اضافه کرد: علاوه بر مساله صنعت خودرو که هر روز شاهد افزایش قیمت‌ها هستیم، قیمت آهن آلات و میلگرد نیز افزایش یافته که بر قیمت مسکن تاثیر دارد.

    نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس که با ایران گفت و گو می کرد گفت: مجلس صدای گلایه مردم را شنیده و از دولت می خواهد با شفاف سازی بیشتر و ایجاد راهکارهای مختلف با تورم و گرانیها مقابله کند.

    رهبر معظم انقلاب در خطبه های نماز عید فطر همکاری، همدلی وهم افزایی سه قوه را یک راهبرد بسیار مهم و اساسی برای حل مشکلات و پیشرفت کشور اعلام کردند و با اشاره به ترتیبات خوب قانون اساسی درباره تشکیل قوای سه گانه افزودند: اگر قوای مقننه، مجریه و قضاییه به‌طور کامل همکاری کنند، کارها به هیچ وجه گره نمی‌خورد که خودِ مسئولان و مدیران این قوا می‌دانند که این همکاری و هم‌افزایی چگونه ایجاد می‌شود.

    ایشان تمرکز بر حل مسائل و خودداری مردم و مسئولان از درگیر شدن و سرگرم شدن به حاشیه‌ها را یک راهبرد ضروری دیگر خواندند و افزودند: حاشیه‌ها همیشه ساخته و پرداخته دست دشمن نیست بلکه گاهی از روی غفلت یا عوامل دیگر و با انگیزه‌های گوناگون، حاشیه‌هایی در اطراف یک کار یا یک شخص ایجاد می‌شود که مردم باید بی‌اعتنا باشند و مسئولان هم بدون توجه به حواشی، تلاش خود را بر کارهای مهم و مشکل‌گشا متمرکز کنند

    برچسب ها

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=88419

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *