×

حصارکشی غیرمجاز اراضی زراعی در بندرکیاشهر قلع و قمع شد

  • کد نوشته: 70916
  • ۱۴۰۰-۰۶-۲۴
  • 105 بازدید
  • ۰
  • مدیر جهاد کشاورزی آستانه اشرفیه از قلع و قمع حصارکشی و خاکریزی غیرمجاز سه زمین زراعی و کشاورزی به مساحت ۱۵ هزار متر مربع در منطقه کوی امام و کوی شهید رجایی بندرکیاشهر خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ،مهرداد محمدی روز چهارشنبه در گفتگویی اظهار داشت: حکم قلع و قمع دیوارکشی و خاکریزی […]

    حصارکشی غیرمجاز اراضی زراعی در بندرکیاشهر قلع و قمع شد
  • مدیر جهاد کشاورزی آستانه اشرفیه از قلع و قمع حصارکشی و خاکریزی غیرمجاز سه زمین زراعی و کشاورزی به مساحت ۱۵ هزار متر مربع در منطقه کوی امام و کوی شهید رجایی بندرکیاشهر خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ،مهرداد محمدی روز چهارشنبه در گفتگویی اظهار داشت: حکم قلع و قمع دیوارکشی و خاکریزی غیرمجاز این سه زمین زراعی که در مساحت های هفت هزار مترمربع ، هشت هزار مترمربع و ۵۰۰ مترمربع صورت گرفته از سوی مقام قضائی صادر و انجام شد.

    وی با بیان اینکه این سه اراضی کشاورزی پس از اجرای حکم قلع و قمع از تصرف سه متصرف خارج و به حالت قبلی برگشت، افزود: حفظ و جلوگیری از هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی از سیاست های جهاد کشاورزی است که با جدیت نیز پیگیری می شود.

    محمدی یادآور شد: شهرستان آستانه اشرفیه دارای حدود ۳۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی است که از این میزان ۲۳ هزار و ۵۷۰ هکتار به کشت برنج ، ۲ هزار و ۵۰۷ هکتار بادام زمینی و مابقی نیز به دیگر محصولات کشاورزی چون صیفی جات ، باغ های مثمر و غیر مثمر اختصاص دارد.

    شهرستان آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان، با داشتن دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر دارای ۱۰۵ روستا و حدود ۱۰۸ هزار نفر جمعیت است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=70916

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *