×

حضور معاون استاندار گیلان؛ سرپرست فرمانداری رشت معارفه شد

  • کد نوشته: 88752
  • ۱۴۰۲-۰۲-۱۷
  • 75 بازدید
  • ۰
  • «کیا عاشوری» به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان رشت معارفه شد. به گزارش گیل و دیلم ، حسین مصطفی‌پور امرو در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان رشت در سالن اجتماعات فرمانداری، اظهار کرد: تلاش مدیران برای خدمت به مردم از اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی است. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان افزود: ارزش […]

    حضور معاون استاندار گیلان؛ سرپرست فرمانداری رشت معارفه شد
  • «کیا عاشوری» به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان رشت معارفه شد.

    به گزارش گیل و دیلم ، حسین مصطفی‌پور امرو در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان رشت در سالن اجتماعات فرمانداری، اظهار کرد: تلاش مدیران برای خدمت به مردم از اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان افزود: ارزش خدمت به مردم بسیار زیاد است و در جای جای قرآن خدمت به مردم در کنار ایمان آورده شده و حتی امام خمینی(ره) فرمودند «مردم عزیز ما از مردم صدر اسلام در جهت حفظ و حراست و زنده کردن اسلام بالاتر هستند» لذا دشمنان بعد از پیروزی انقلاب با نقشه‌های متعدد به دنبال ضربه زدن به نظام و انقلاب بودند که پشت‌سر گذاشتن توطئه‌ها و فتنه‌ها بدون همراهی و حمایت مردم میسر نمی‌شد.

    وی با بیان اینکه دشمن همچنان حملاتش را ادامه داده و امروز جنگ ترکیبی را علیه انقلاب، ملت و کشور راه انداخته است، گفت: نمونه آن را سال گذشته شاهد بودیم که اگر هوشمندی و آگاهی مردم نبود توفیقات حاصل نمی‌شد و به تعبیر مقام معظم رهبری «دشمن در سال گذشته طراحی هوشمندانه انجام داد» اما با همراهی مردم توفیقاتی حاصل شد و لذا خدمت به این مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار مهم است.

    مصطفی پور بیان کرد: دشمن به دنبال این است که مردم را از نظام جدا کند که گاهی دشمن به هدفش رسید و آن هم به برخی از کم‌کاری‌ها بر می‌گردد؛ دشمن از این خلاء ها استفاده می‌کند و لذا چنانچه این آسیب‌ها را برطرف نکنیم دشمن موج سواری کرده و به نظام ضربه می‌زند.

    معاون استاندار گیلان افزود: مردمی که پای کار نظام و انقلاب بودند سختی‌های زیادی را به واسطه تحریم‌های ظالمانه تحمل کردند و خیلی از قدرت‌های نظامی و سیاسی نمی‌توانستند تحت فشارهایی که تحمیل شد دوام بیارند اما مردم ایستادند و مقاومت کردند لذا هیچ بهانه‌ای برای کم‌کاری در خدمت به مردم وجود ندارد.

    وی با اشاره به ایثار و مجاهدت جوانان این مرز و بوم در هشت سال دفاع مقدس، تصریح کرد: در این طراحی دشمن مدیران، افسران دفاع در جنگ ترکیبی هستند که باید از خودگذشتگی کنند زیرا در خدمت به مردم فرصتی برای کم‌کاری ندارند و هرگونه کم‌کاری بزرگترین خیانت است و اگر کسی بخواهد مسئولیت یا مدیریتی را اشغال کند معبر را برای ورود دشمن باز کرده است.

    مصطفی پور درخصوص عملکرد دولت سیزدهم گفت: دولت مردمی سیزدهم وارث یکسری از مشکلات سنواتی بود و با اراده‌ای که داشت توفیقات خیلی خوبی حاصل شده اما مشکلاتی همچنان هست؛ البته شانیت همه مدیران اجرایی افتخار خدمت به مردم است و پس از حوادث پیش آمده رهبر معظم انقلاب بر مسئله رضایتمندی مردم تاکید فرمودند و لذا مدیران و مسئولان باید رضایت مردم را به دست بیاورند و دیگر فرصتی برای کم‌کاری نیست.

    وی تعامل با کشورهای همسایه را یکی از توفیقات دولت سیزدهم عنوان کرد و افزود: در گیلان هم ساماندهی معضلی مثل پسماند با حمایت و اقدام دولت و هدفگذاری استاندار آغاز شده و منشا آلودگی رودخانه‌های رشت برطرف شده و این مسیر همچنان تا رفع مشکلات و کاستی‌های دیگر ادامه دارد.

    معاون استاندار گیلان با قدردانی از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی حمیدرضا امام‌پناهی، فرماندار سابق شهرستان رشت، خاطرنشان کرد: ایشان با وجود مشکلاتی که در رشت به عنوان مرکز استان وجود دارد توانست توفیقات خوبی کسب کند و لذا سرپرست جدید فرمانداری شهرستان رشت نیز از جمله فرمانداران موفق در استان بوده که از این پس به مردم شهرستان رشت خدمت می‌کند.

    حمیدرضا امام‌پناهی، فرماندار سابق شهرستان رشت نیز اظهار کرد: در طی ۱۷ ماه مسئولیت سنگین خدمتگزاری آنچه در توانم بود برای خدمت بی منت به مردم و شهروندان رشت انجام دادم. تمام تلاش مدیران در دولت مردمی ایران قوی برای خدمت به مردم با نگاه و رویکرد انقلابی دولت است و حضور میدانی و جهادی هم یکی از مواردی بود تا بتوانیم اقدامات اثرگذاری داشته باشیم.

    وی افزود: در دولت سیزدهم مجموعه مدیران شهرستان در قالب ایجاد قرارگاه جهادی و استفاده از همه ظرفیت‌های موجود با همکاری دهیاران و مردم و بخشداران توانستیم سال زراعی و کشاورزی خوبی را پشت‌سر بگذاریم. شعار استاندار حل معضل ۳۸ ساله زباله سراوان بود زیرا دولت سیزدهم و مدیران استانی وارث خرابی ۳۸ ساله در سراوان بودند که باید ساماندهی می‌شد و با پیگیری‌های استاندار ساماندهی این پهنه در سال ۱۴۰۱ انجام گرفت که تا چند ماه آتی با بهسازی لندفیل سراوان این وعده به زودی محقق می‌شود و توسعه و افزایش ظرفیت کودآلی سایت لاکان هم از اقدامات موثر بوده که در حال انجام است.

    فرماندار سابق رشت بیان کرد: استفاده از ظرفیت بانوان و جوانان در پست‌های مدیریتی، پرداخت تسهیلات از محل تبصره های ۱۶ و ۱۸ به طرح‌های اشتغالزا، برنامه ریزی برای سال زراعی پیشرو با لایروبی انهار، توسعه برق‌رسانی و آبرسانی از جمله اقدامات انجام گرفته در جهت خدمت به مردم بوده است و لذا از همراهی یکایک مدیران شهرستانی، اعضای شورای تامین، اصحاب رسانه و همکاران فرمانداری به جهت همکاری در طول دوران خدمت تشکر و قدردانی می‌کنم.

    کیا عاشوری، سرپرست فرمانداری شهرستان رشت نیز در پایان فلسفه خدمت در نظام جمهوری اسلامی را توفیق الهی عنوان کرد و افزود: ثمرات خدمت صادقانه در نظام جمهوری اسلامی تبدیل به نعمت می‌شود؛ ۴۴ سال از عمر با برکت این انقلاب می‌گذرد و در طی این سال‌ها همواره با هجمه‌هایی مواجه بوده ایم اما نتیجه‌ای نداشته زیرا رمز موفقیت ما حفظ روحیه جهادی و انقلابی بوده است.

    وی خدمت در نظام جمهوری اسلامی را همان تحقق رفاه و آسایش مردم دانست و عنوان کرد: ظرفیت‌های خوبی در شهرستان رشت داریم که با هم افزایی و همگرایی منتج به نتیجه می‌شود لذا پرداختن به حواشی باعث ضعف خدمت به مردم می‌شود که با ظرفیت‌های موجود می‌توان مشکلات را رفع کرد.

    به گزارش گیل و دیلم ، کیا عاشوری که پیش از این فرماندار شهرستان تالش بود به عنوان سرپرست فرمانداری رشت معرفی شد و از زحمات ۱۷ ماهه حمیدرضا امام‌پناهی، فرماندار سابق رشت هم تقدیر به عمل آمد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=88752

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *