×

حمله رسایی به شمخانی؛ آقای شمخانی! حالا چرا با پسر؟!

  • کد نوشته: 87894
  • ۱۴۰۲-۰۱-۱۶
  • 162 بازدید
  • ۰
  • نماینده ادوار مجلس و فعال سیاسی در واکنش به حضور پسر شمخانی در جلسه رسمی گفت: اینکه پدر با عنوان پیگیری مسائل کشور به امارات سفر کند و با امیر و ولیعهد آن دیدار داشته باشد و فرزند در جلسه رسمی حاضر باشد، به ما ربط دارد! به گزارش گیل و دیلم به نقل از […]

    حمله رسایی به شمخانی؛ آقای شمخانی! حالا چرا با پسر؟!
  • نماینده ادوار مجلس و فعال سیاسی در واکنش به حضور پسر شمخانی در جلسه رسمی گفت: اینکه پدر با عنوان پیگیری مسائل کشور به امارات سفر کند و با امیر و ولیعهد آن دیدار داشته باشد و فرزند در جلسه رسمی حاضر باشد، به ما ربط دارد!

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از سایت دیده بان ایران؛ حمید رسایی نماینده ادوار مجلس و فعال سیاسی نزدیک به دولت رییسی نوشت: اینکه فرزندان آقای شمخانی فعالیت‌های اقتصادی گسترده‌ای در حمل و نقل دریایی دارند، شاید به ما ربط نداشته باشد اما اینکه پدر با عنوان پیگیری مسائل کشور به امارات سفر کند و با امیر و ولیعهد آن دیدار داشته باشد و فرزند در جلسه رسمی حاضر باشد، به ما ربط دارد!

    برای همین حق داریم از آقای شمخانی بپرسیم که دلیل حضور فرزند تاجر شما در یک جلسه رسمی چیست؟ آیا این فرصت و رانت برای بقیه تجّار هم فراهم است؟ چرا این شاهین اقبال که قطعا در لابی‌های تجاری بعدی کارگشا و راهگشاست، فقط روی شانه آقازاده محترم می‌نشیند؟ آقازاده آیا فقط در این دیدار حاضر بوده یا در دیدارهای دیگر این ایام (که تصاویر آن منتشر نشده‌) هم توانسته از فرصت همراهی با شما بهره ببرد؟ آیا روی آن مبل معاونین وزیرخارجه مثل آقای صفری (معاون اقتصادی) نمی‌توانستند، بنشینند تا خیرشان به تمام جمعیت کشور برسد؟ شنیده‌ایم است در یکی از دیدارهای این سفر، به دلیل محدودیت همراهان طبق پروتکل تشریفات، معاون وزیر اقتصادی وزیر شرکت داده نشده!

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=87894

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *