×

حمله روزنامه دولت به مهدی طارمی: تحت تاثیر گروه‌های فشار قرار گرفتی

  • کد نوشته: 85213
  • ۱۴۰۱-۱۰-۲۰
  • 85 بازدید
  • ۰
  • روزنامه ایران در واکنش به توییت اخیر مهدی طارمی، بازیکن تیم‌ملی فوتبال، در انتقاد از اعدام‌های اخیر، مدعی شده: بسیاری از کاربران فضای مجازی با انتقاد از متن این توییت، نسبت به سانسور جنایت صورت‌گرفته ابراز تأسف کردند. «گروه‌های فشار» سیاسی و فرهنگی در هفته‌های اخیر بر اظهارات چهره‌های فرهنگی و ورزشی اثرگذار بوده‌اند.» به […]

    حمله روزنامه دولت به مهدی طارمی: تحت تاثیر گروه‌های فشار قرار گرفتی
  • روزنامه ایران در واکنش به توییت اخیر مهدی طارمی، بازیکن تیم‌ملی فوتبال، در انتقاد از اعدام‌های اخیر، مدعی شده: بسیاری از کاربران فضای مجازی با انتقاد از متن این توییت، نسبت به سانسور جنایت صورت‌گرفته ابراز تأسف کردند. «گروه‌های فشار» سیاسی و فرهنگی در هفته‌های اخیر بر اظهارات چهره‌های فرهنگی و ورزشی اثرگذار بوده‌اند.»

    به گزارش گیل و دیلم ، روزنامه ایران در واکنش به توییت اخیر مهدی طارمی، بازیکن تیم‌ملی فوتبال، در انتقاد از اعدام‌های اخیر، مدعی شده: بسیاری از کاربران فضای مجازی با انتقاد از متن این توییت، نسبت به سانسور جنایت صورت‌گرفته ابراز تأسف کردند. یک کاربر فضای مجازی در پاسخ طارمی نوشت: «درباره یک فرد غیرمسلح که تحت بی‌رحمانه‌ترین شرایط با سنگ و چاقو و لگد کشته شده است، عدالت چگونه برقرار خواهد شد؟». کاربر دیگری با توصیه به این فوتبالیست مبنی بر گرفتار نشدن در تحلیل‌های غلط و تبلیغات رسانه‌های بیگانه، خاطرنشان کرد: «خون شهید عجمیان که خانواده او در حاشیه شهر زندگی می‌کنند را با خون خانواده‌های خودتان مقایسه کنید؛ اگر از خون عزیزانتان می‌گذرید، نسبت به مجازات قاتلان اعتراض کنید».

    روزنامه ایران در ادامه تاکید کرده که «گروه‌های فشار» سیاسی و فرهنگی در هفته‌های اخیر بر اظهارات چهره‌های فرهنگی و ورزشی اثرگذار بوده‌اند.»

    طارمی در توئیتش نوشته بود: «با طناب دار، عدالت برقرار نمیشه. این همه اختلاسگر داریم تو زندان که دادگاهشون چند سال طول می‌کشه اما این جوانان مظلوم را چون از خانواده‌های ضعیف هستن و دستشون به جایی بند نیست، بشمار سه اعدام می‌کنین؟»

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=85213

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *